Milyen csalóka a látvány: az alábbi filmen egészen az utolsó filmkockákig normális terepjáró méretűnek hat a Ghe-o Rescue, csupán a Humvee mellé állva látszik, a valóságban mekkora is a jószág. 
Az 5,2 méteres karosszériahosszal még nem is volna baj, ám a mentési feladatokra tervezett jármű a gyári specifikációk szerint 2,7 méter széles és 2,39 méter magas, menetkész tömege 3,2 tonna, de mintha erről nem venne tudomást, olyan könnyedén mozog a legkeményebb terepen is. 
A Rescue természetesen számtalan kivitelben gyártható, a tizenegy személyes csapatszállító/evakuáló felépítménytől a 620 literes víztartállyal szerelt tűzoltójárművön át a lánctalpas, hótaposó vagy úszógumis mocsárjáró verziókig – és igen, kívánságra alighanem a Balaton jegére is fel tudják készíteni a gigászt.
A függőleges oldalfalaival és hullámtörő orrával teljesen egyedi, a maga módján harmonikus megjelenésű Ghe-O Rescue természetesen összkerékhajtású, minden differenciálműve zárható, hajtásáról pedig igény szerint benzines (340-550 LE) vagy dízelmotorok (218-304 LE) gondoskodhatnak, katonai kivitelben az elektromágneses árnyékolás és a teljes vízszigetelés is megoldható.

A film nyitóképeiről, meg úgy általában az egész járműről a BBC egykori ismeretterjesztő sorozatának, a Föld urainak (Walking with Dinosaurs) az alábbi jelenete ugrott be, és nem a mohán békésen csordogáló esővízre gondolok…
Visszatérve a Ghe-O Motorshoz, a bukaresti vállalkozás parancsnoki és hobbijárműveket is fejleszt, mint az az alábbi filmből kiderül: