A Lorinser soha nem visszafogott átalakításairól volt híres. Az alapvetően Mercedes-centrikus, de alkalomadtán bármire kapható műhely tavalyi mutatványa után, amikor 805 lóerős S-osztályukkal már kívülről feszegették az ésszerűség határait, most egy új termékkel készülnek színre lépni. 

A GL-osztály tuningja eredetileg augusztusban lett volna esedékes, de az autóval, sőt, az alapvető információkkal is késik a Lorinser. 
Sebaj, legalább a képek megvannak, bár szemből meg nem mondanánk, hogy egy GL, sőt, hogy egy Mercedes van a fotókon: a hatalmasra tátott száj inkább idézi a Dodge platós teherautóinak a világát; a fényszóróba integrált LED-es irányjelzőcsík árulja el csupán, hogy stuttgarti alapból dolgoztak a mesterek. 
Tolakodó optikai csomaggal és igényes futómű-tuninggal közeledik a német Lorinser következő alkotása. Teljesítménynövelésről nem szólnak a hírek, de nincsenek illúzióink.
Nyakigláb, málészáj 27
Az aktuális GL-osztály már kora tavasszal felkerült a Lorinser palettájára; akkor két gigantikus felnit kínált hozzá a stúdió, 21, illetve 22 colos méretben. Ezek most sem hiányoznak a csomagból, ám kiegészültek az imént említett, marcona első lökhárítóval, a fékhűtő nyílásokkal tagolt kerékívekkel, a diffúzorral integrált hátsó lökhárítóval és a hátsó szélvédőt keretező, árnyékolónak is beillő légterelővel. 
A tenyérnyi krómtálban végződő dupla kipufogó és a bőségesen alkalmazott rozsdamentes acél feltűnő, mégsem ezek adják a Lorinser GL lényegét, hanem az adaptív légrugózás, amely egyrészt egészen közel ülteti az aszfalthoz a nehéz terepjárót, másrészt – nehogy már a középkonzolon kelljen kotorászni – a hasmagasság a multifunkciós kormánykeréken elhelyezett gombokkal szabályozható.
Nyakigláb, málészáj 28