Három teljesítményszinten kínálja az eleve nem harmatos Audi RS5-höz kifejlesztett motortuningját a német építőmester. 

Az elsőn, amelyet 19 999 euróért (kb. 6 millió Ft) kínálnak, kompresszorral és ahhoz tartozó köztes töltőlevegő-hűtővel szerelik fel a motort. A finom szoftveres módosításokkal megtámogatott tuning 450-ről 550 lóerőre emeli a kupé teljesítményét, a forgatónyomaték 430 helyett 550 Nm. 
Rejtett tartalékok a csúcskupéban 1
Rejtett tartalékok a csúcskupéban 21
Mivel ekkor még bőven maradnak tartalékok a 4,2 literes V8-asban, a McChip tovább feszíti a húrt. További 4000 euró (1,2 millió Ft) megfizetése ellenében sportkipufogót és elmaradhatatlan szoftvermódosítítást kínálnak. A teljesítmény itt már 580 LE, a nyomaték 565 Nm. 
A Köln mellett dolgozó műhelyben azonban még ezzel sem voltak elégedettek. Danny Kubasik és csapata a harmadik, legmagasabb szinten nagyobb kompresszor-áttételt alkalmaz, így a rendszer nagyobb nyomást állít elő a szívócsőben. Az eredmény büszke 600 lóerő és 590 Nm – mindezt 26 999 euróért (8,1 millió forintért) 
Annak fényében, hogy az RS5 alapkivitelében 25,6 millió forintba kerül, ez arányosnak mondható: harmadával nagyobb teljesítmény, harmadával nagyobb áron. 
A végsebességet mindhárom verzió esetében elektronikusan korlátozzák – 320 km/órában.
Rejtett tartalékok a csúcskupéban 22