A kabrió sorozatgyártása a következő lépés ahhoz, hogy a győri üzem éves kapacitása 125 ezer autóra emelkedjen. Az A3 kabrió mellett a négyajtós szedán is Magyarországon készül, illetve itt szerelik majd össze a TT Coupé és Roadster következő generációját is.

Az Audi összesen több mint 900 millió eurót (265 milliárd forintot) költött az építkezésre és a berendezésekre, amelynek nyomán a motorgyár mellett tevékenykedő korábbi összeszerelő üzem helyett komplett autógyár épült. 

Az új A3 kabrió tavasszal érkezik az európai piacokra. Az autó elődjéből 2007 és 2013 között 62 900 darabot szereltek össze az ingolstadti gyárral közös gyártási folyamat keretében, az új modell teljes egészében Győrben készül.

Itt mindent megtudhatsz az új győri Audiról, itt pedig arról, hogy milyen vezetni a szintén győri szedánt!

Nézd meg videón az új Audi A3 Cabriolet-t:

a videó a hirdetés után indul