Összesen közel 900 ezer, Európában azonban alig 1600 autót érint az a globális visszahívási kampány, amelyben a Toyota a tavaly és idén gyártott Camry, Camry Hybrid, Avalon, Avalon Hybrid és Venza modellekben felfedezett hibát orvosolják. 

Kiderült, hogy a légkondicionáló kondenzvizének tartályából kivezető leeresztő cső eltömődhet,mely esetben a felgyülemlő víz átszivároghat a szomszédos légzsákvezérlő modulba. Amennyiben ott rövidzárlat keletkezik, legjobb esetben csak a meghibásodásra figyelmeztető lámpa gyullad ki, de akár működésképtelenné is válhat, vagy magától elsülhet a légzsák. 
Emellett, bár erre a Toyota szerint csekély az esély, a légzsák vezérlőmoduljának meghibásodása esetén – egy ott átfutó adatkábel miatt – a kormánymű elektromos rásegítése is megszűnhet. 
A visszahívás során tömítőanyaggal kezelik, és fedéllel szerelik fel a kondenzvíz gyűjtőtartályát. Az érintett modelleket Magyarországon hivatalosan nem forgalmazza a Toyota. 
Idén áprilisban 3,4 millió japán autót érintett az egyik legnagyobb beszállító, a Takata Corporation által felfedezett légzsákhiba, szeptemberben pedig a Honda értesítette ügyfeleit, hogy maguktól kinyílhatnak az elülső légzsákok. Előbbi több százezer autót érintett Európában, utóbbinak nem volt óvilági vonzata.