Jól dolgoztak az Audi maszkmesterei: a harmadik generációs TT-t csupán eltéveszthetetlen sziluettje árulja el, a részletek láthatatlanok maradnak. 

Más forrásokból szerencsére már tudható, hogyan fog kinézni a Győrben gyártandó autó
Míg kontúrját hozzávetőlegesen megőrzi, beleértve az autó hosszában végig húzódó, éles törésvonalat, az orr markánsabb, éhesebb kialakítást kap. Mintaként a 2010-es e-tron indusztriális, keret nélküli hűtőmaszkját képzelhetjük el; a fényszórók keskeny, hátrahúzott kialakítása LED technológiás fényforrásokat feltételez. 
A faron még visszafogottabbak a változtatások, a lámpa ugyanazt a sziluettet rajzolja ki a rejtőfólia alatt – ami persze a fejlesztés ezen szakaszában még az égvilágon semmit nem jelent. 
A legkorábban jövő márciusban közönség elé lépő, harmadik szériás Audi TT a konszern moduláris platformjából profitálva modern technológiákat, kisebb tömeget, nagyobb tengelytávot és motorok széles választékát kapja. Akár hatvan kilogrammos fogyasztókúráról beszélünk, amihez nagyobb teljesítményű motorok társulhatnak: a 2.0 TFSI 211 helyett 220 lóerős lehet, a jelenleg 265 lovas TTS teljesítménye az S3-hoz igazodva eléri a 300 lóerőt, a TT-RS kapcsán 380 lóerőt sugallnak. 
Jövő őszre várjuk az Audi harmadik generációs kupéját. A VW Golffal közös alapokra épülő sportautó megpróbálja visszaszerezni az eredeti TT kultikus státuszát.
Kémfotókon az új magyar sportkocsi! 15
A tervekben természetesen most is szerepel a vászontetős roadster verzió, ami néhány hónapos késéssel mutatkozhat be, de nem elképzelhetetlen, hogy a TT ultra quattro concept képében megelőlegezett, szélsőségesen kis tömegű, puritán sportverzió is megvalósul. 
A beltérről nincsenek információink, de a legújabb digitális TFT műszerfal-technológia különösen látványos és letisztult kialakítást tenne lehetővé, ha az Audi elég merész ahhoz, hogy ebbe az irányba mozduljon el – illetve vissza, felidézve az első generációs TT örökségét.