Kötelező jellegű optikai frissítésein túl egy fontos változással kezdi a jövő évet a Giulietta: megkapja a második generációs MultiJet befecskendező-rendszerrel szerelt új, kétliteres, 150 lóerős dízelmotort. A csekély tehetetlenségű turbófeltöltővel szerelt motor a kategória élvonalába tartozó forgatónyomatékot generál már kis fordulatszámon: 1750/percnél 380 Nm áll a vezető rendelkezésére.
Az új dízeles modell végsebessége 210 km/óra, álló helyzetből 8,8 mp alatt gyorsul százra. A szabványos átlagfogyasztás 4,2 l/100 km (emlékeztetőül: a kínálatban eddig szereplő, 140 lóerős 2.0 JTDM motor 4,5 literes átlagfogyasztást, 9,0 másodperces gyorsulást, 320 (túltöltéssel 350) Nm maximális nyomatékot adott le, végsebessége 205 km/óra volt.
A lényeg után visszatérve a megjelenésre, látványos hűtőmaszk és krómozott ködfénykeret rajzolja át a Giulietta orrát, a kínálatban három új karosszériaszín jelenik meg. A beltérben változik a kormánykerék, az ülések, valamint a felületek kidolgozása. Ami a műszaki tartalmat illeti, az új UConnect multimédiás rendszer kétféle méretű érintőképernyővel választható, a nagyobbik (6,5″) navigációs funkciókat is kínál.
A MiTo jövő évi újdonságait egyszer már áttekintettük, de nem árt az ismétlés: a legfontosabb változás a 0,9 literes, kéthengeres turbómotor bevezetése. A 105 lóerős, 145 Nm nyomatékú erőforrás 184 km/óra végsebességet tesz lehetővé, egyedül talán 11,4 másodperces 0-100 km/órás gyorsulása ellen emelhetünk kifogást – cserébe igen kedvező fogyasztásra számíthatunk.
A MiTo is megkapja a Giuliettában színre lépő kisebbik, 5 colos érintőképernyős infotainment rendszert, a külső megjelenést új, krómozott hűtőmaszk és barnított hátterű fényszóróház dobja fel, a beltérben új színvilággal és anyagokkal találkozhatunk a műszerfalon és az üléseknél egyaránt.