Egyre több importőr kínál autógázzal is működő kocsikat. A garanciális átalakítás vagy a gyári átépítés felára versenyképes a garancia elvesztését okozó utólagos átépítéssel
Egyre több importőr kínál autógázzal is működő kocsikat. A garanciális átalakítás vagy a gyári átépítés felára versenyképes a garancia elvesztését okozó utólagos átépítéssel
Fotó megosztása:
240 ezer forinttól rendelhető LPG-szett a Punto, a Linea, a Bravo és a Doblo 1,4 literes benzines szívómotorjához
240 ezer forinttól rendelhető LPG-szett a Punto, a Linea, a Bravo és a Doblo 1,4 literes benzines szívómotorjához
Fotó megosztása:
A gázszett beépítésével elveszne az autóra a garancia, de erre több importőr is megoldást nyújt
A gázszett beépítésével elveszne az autóra a garancia, de erre több importőr is megoldást nyújt
Fotó megosztása:
Az Opelnél is százezrekkel kevesebbe kerülnek a gyárilag LPG-s autók a dízeleknél
Az Opelnél is százezrekkel kevesebbe kerülnek a gyárilag LPG-s autók a dízeleknél
Fotó megosztása:
Az Opel az autógáz mellett sűrített földgázas modelleket is behoz. A CNG-s Zafira Tourer és a Combo benzintankja kisebb, mint az LPG-s változatokban, de úgyis az olcsó gázzal érdemesebb autózni, ennek nincs nagy jelentősége
Az Opel az autógáz mellett sűrített földgázas modelleket is behoz. A CNG-s Zafira Tourer és a Combo benzintankja kisebb, mint az LPG-s változatokban, de úgyis az olcsó gázzal érdemesebb autózni, ennek nincs nagy jelentősége
Fotó megosztása:
A pótkerék helyét foglalja el a tartály. Autógázzal járni nem veszélyesebb, mint benzinnel vagy gázolajjal
A pótkerék helyét foglalja el a tartály. Autógázzal járni nem veszélyesebb, mint benzinnel vagy gázolajjal
Fotó megosztása:
250 000 forint az LPG-rendszer felára a Sanderóhoz, a Dusterhez és a Logan kombihoz. A Daciák átépítése még a gyárban megtörténik
250 000 forint az LPG-rendszer felára a Sanderóhoz, a Dusterhez és a Logan kombihoz. A Daciák átépítése még a gyárban megtörténik
Fotó megosztása:
A Puntóhoz a 77 lóerős 1,4 literes motor kapható kettős üzemben. A motor működik benzinnel vagy LPG-vel, de gázzal kicsit gyengébb és 10-15 százalékkal többet fogyaszt
A Puntóhoz a 77 lóerős 1,4 literes motor kapható kettős üzemben. A motor működik benzinnel vagy LPG-vel, de gázzal kicsit gyengébb és 10-15 százalékkal többet fogyaszt
Fotó megosztása:
Tangerben nem gyártanak LPG-s autót, így a Dacia Lodgyból sajnos nem kapható gyárilag autógázzal működő
Tangerben nem gyártanak LPG-s autót, így a Dacia Lodgyból sajnos nem kapható gyárilag autógázzal működő
Fotó megosztása:
3 250 000 forintba kerül a 105 lóerős Duster Cool LPG. A magyar piac legolcsóbb LPG-s autója a Sandero Arctic, klímával 2 620 000 forintért
3 250 000 forintba kerül a 105 lóerős Duster Cool LPG. A magyar piac legolcsóbb LPG-s autója a Sandero Arctic, klímával 2 620 000 forintért
Fotó megosztása:
A fedélzeti számítógép általában csak benzinben méri a fogyasztást, gázüzemben nem
A fedélzeti számítógép általában csak benzinben méri a fogyasztást, gázüzemben nem
Fotó megosztása:
Az érintett márkáknál az autóra vonatkozó gyári garancia az átalakításban nem érintett részen megmarad, a gázrendszerre pedig külön jótállás érvényes, a gyári alapgaranciával megegyező ideig. Sajnos az extraként rendelhető, kiterjesztett garancia többnyire nem érvényes az átalakításra, arra csak két év jár, kilométer-korlátozás nélkül. A C3-ból a 75 és a 95 lóerős építtethető át
Az érintett márkáknál az autóra vonatkozó gyári garancia az átalakításban nem érintett részen megmarad, a gázrendszerre pedig külön jótállás érvényes, a gyári alapgaranciával megegyező ideig. Sajnos az extraként rendelhető, kiterjesztett garancia többnyire nem érvényes az átalakításra, arra csak két év jár, kilométer-korlátozás nélkül. A C3-ból a 75 és a 95 lóerős építtethető át
Fotó megosztása:
Egységesen 285 000 Ft a gázrendszer felára a Citroënnél. A 95 vagy a 120 lóerős benzines VTi alakíttatható át gázüzemre a C4-ből
Egységesen 285 000 Ft a gázrendszer felára a Citroënnél. A 95 vagy a 120 lóerős benzines VTi alakíttatható át gázüzemre a C4-ből
Fotó megosztása: