Nem gyakran esik meg, hogy az autórajongó közönség ügyet se vessen egy Ferrari F430 Spiderre. A 490 lóerős olasz telivér gazdája most az egyszer rossz pillanatot választott a tankoláshoz: pont akkor állt be a kúthoz, amikor két messziről jött utazó mozgatta át a közeli Nürburgringen megfáradt tagjait. 

Egyikük – egy kompresszoros V8-as motorral szerelt, 495 lóerős F-type – régi ismerős, társa azonban nem csak pepita gúnyájával hívta fel magára a figyelmet, hanem zárt karosszériájával: bizony, már a világ leghíresebb versenypályáján teszteli hamarosan színre lépő sportkupéját a Jaguar! 
A fémtetős F-type vonalvezetése igazából nem meglepetés, a két évvel ezelőtti C-X16 tanulmányautó óta tudjuk, milyen lesz a modell sziluettje. A hátsó szélvédő U alakú kialakítása megmaradt, újdonság viszont a csomagtérfedél kivágása – hiszen a koncepcióautón ilyen egyáltalán nem volt. A hátsó tetőoszlop kecsesebbnek hat, de ez talán csak a valódi kontúrokat elrejtő, homogén sötét felületkezelés eredménye. 
Semmi bűvészkedés nincs ezzel szemben a 3,0 literes, 380 lóerős V6 vérforraló hangjában – a Ferrari nyolchengerese ugyan átmenetileg háttérbe szorítja, de mivel más tesztelőkkel ellentétben a briteket egyáltalán nem zavarja, ha megbámulják őket, egy-két gázfröccs ismét visszacsábítja a bámészkodókat a dupla központi kipufogóból dübörgő, recsegő Jaguarhoz. 
Igazán magamutogatónak mégsem a szenzációszámba menő kupé, hanem ötliteres, vászontetős fivére bizonyul: a filmecske végén vaskos burnouttal indul útnak a kúttól – alighanem vissza a Nürburgringre, hiszen végső soron dolgozni jöttek, nem páváskodni.