A németországi Weissbach nem tévesztendő össze a Porsche otthonával, Weissachhal, mint ahogy a PP Performance tuningstúdió rangja és neve sem ér fel egyelőre a legendás gyártóéval. Hogy ez megváltozik-e valaha, az az olyan munkákon is múlik, mint ez az Audi. A TT RTS öthengeres turbómotorja eredeti, gyári állapotában 340 lóerőt és 450 Nm nyomatékot regisztrál. 

Erősebb, szenesebb az Audi TT RS 1
Erősebb, szenesebb az Audi TT RS 37
A műhelyben ezt kiegészítő intercooler, új katalizátor és nagyobb kapacitású benzinszivattyú beépítésével értékelték át; a motor reinkarnációjában 470 LE-t és 650 Nm nyomatékot tud – legalább. A nagyobb teljesítmény versenykuplung, valamint kerámia fékrendszer beépítését tette szükségessé. 
Pontos menetteljesítményekről nincs szó, de a gyorsulás alighanem jócskán meghaladja a győri építésű szuperkupé 4,5 másodperces százas értékét – ebben a szénszálas műanyagokból készített légterelők, gépház- és csomagtérfedél, külső tükörházak és hátsó diffúzor is szerepet játszik. 
Erősebb, szenesebb az Audi TT RS 38
Miután a mechanikus elemek a helyükön voltak, jöhetett a Cam Shaft műhely: matt gyöngyházfehérbe és csillogó karbonfóliába öltöztették az egész autót, a felnik fényes feketék, a küszöbök mattok – innen eredt az AUDI TT RS Black & White Edition elnevezés is.
Erősebb, szenesebb az Audi TT RS 39
Erősebb, szenesebb az Audi TT RS 40
Erősebb, szenesebb az Audi TT RS 41