Gyári kitekkel felszerelt autók, rajongói pályázaton kiválasztott és megvalósított tervek, valamint lelkes tulajdonosok által benevezett, saját átépítések egyaránt láthatóak lesznek azon a parcellán, ahol a Lexus prémium sportszedánját, a BMW 3 és az Audi A4 ellenfeleként fellépő IS-t mutatja be, mégpedig lenyűgöző sokszínűséggel.
Fotó megosztása:
IS Design Challenge: a gyár által kiírt tuningpályázat győztes pályaműve, Robert Evans' munkája. Az autót a VIP Auto Salon építi meg, szénszálas utastere és háromrészes keréktárcsája mellett brutális karosszériaelemek jellemzik.
Fotó megosztása:
Lexus IS 340 (2014) Philip Chase
Fotó megosztása:
A motorra gyúrt: Philip Chase IS 340-ese 3,4 literre felfúrt blokkot és egy Garrett GTX3582R turbót kapott. Az autó teljesítménye így több mint 710 LE, ami indokolttá teszi a Sparco versenyüléseket.
Fotó megosztása:
Lexus IS 340 (2014) Philip Chase
Fotó megosztása:
Lexus IS 340 (2014) Philip Chase
Fotó megosztása:
Lexus IS 340 (2014) Philip Chase
Fotó megosztása:
Gépnarancs: a Paul Tolson és Gabriel Escobedo által átépített IS 250 F SPORT látványos fényezése szélesített karosszériát díszít; az Emotion CR Kiwami felnik a Work Wheelstől származnak. További ínyencségek: légrugózás, Rotora fékek és sportkipufogó.
Fotó megosztása:
Lexus IS 250 (2014) Tolson és Escobedo
Fotó megosztása:
Lexus IS 350 F SPORT (2014) Vossen
Fotó megosztása:
Lexus IS 350 F SPORT (2014) Vossen
Fotó megosztása:
Lexus IS 350 F SPORT (2014) Vossen
Fotó megosztása:
Lexus IS 350 F SPORT (2014) Vossen
Fotó megosztása:
Lexus IS 350 F SPORT (2014) Vossen
Fotó megosztása:
Szamuráj harcos: a japán Tommykaira karosszériaidomait, sportkipufogót, valamint 20 colos, kötött forgásirányú Vossen keréktárcsákat kapott a kanárisárga IS 350 F SPORT.
Fotó megosztása:
Szenek szárnyán: a Seibon Carbon nevéhez híven szénszálas kiegészítőkkel dobta fel a 2014-es IS 350 F SPORT modellt. Jutott belőle a gépház és a csomagtér fedelére, a könnyű anyagból készültek a kerékdobok, az oldalsó küszöb és a hátsó légterelő. Emellett A’Pexi futómű, egyedi szívócső és 20 colos Volk Racing G27 keréktárcsák is találhatók a fekete-fehér játékoson.
Fotó megosztása:
Lexus IS 350 (2014) Seibon Carbon
Fotó megosztása:
Lexus IS 350 (2014) Seibon Carbon
Fotó megosztása:
Lexus IS 350 (2014) Seibon Carbon
Fotó megosztása:
Lexus IS 350 (2014) Seibon Carbon
Fotó megosztása:
Lexus IS AWD (2014) Gordon Ting
Fotó megosztása:
Lexus IS AWD (2014) Gordon Ting
Fotó megosztása:
Lexus IS AWD (2014) Gordon Ting
Fotó megosztása:
Lexus IS AWD (2014) Gordon Ting
Gordon Ting számára mindegy, milyen a motor, a lényeg az összkerékhajtás. A bringaszállító csak álca: egyedi szívócsövével, Street Flex rugóstagjaival, sportkipufogójával, Brembo fékjeivel, Sparco üléseivel és filigrán bukókeretével, no meg piros felnijeivel ez az IS igazi vadállat.
Fotó megosztása:
Lexus IS AWD (2014) Gordon Ting
Fotó megosztása:
Lexus IS AWD (2014) Gordon Ting
Fotó megosztása:
Lexus IS 250 (2007) Atigehch
Fotó megosztása:
Mattfekete szépség 2007-ből: egy szerető ügyfél igényesen átalakított Lexus IS 250-ese
Fotó megosztása:
Lexus IS 250 (2007) Atigehch
Fotó megosztása:
Lexus IS 250 (2007) Atigehch
Fotó megosztása:
Lexus IS 250 (2007) Atigehch
Fotó megosztása:
Lexus IS 300 (2004) Maricar Cortez
Fotó megosztása:
Lexus IS 300 (2004) Maricar Cortez
Fotó megosztása:
Lexus IS 300 (2004) Maricar Cortez
Fotó megosztása:
Maricar Cortez előző generációs, kompresszoros Lexus IS 300-asa 2004-ből. A Lexus büszke arra, mit hoznak ki ügyfelei az autóból.
Fotó megosztása:
Lexus IS 300 (2004) Maricar Cortez
Fotó megosztása:
Lexus IS 300 (2004) Maricar Cortez
Fotó megosztása:
Lexus LFA (2012) De Alwis
Fotó megosztása:
Bónusz: Lexus LFA De Alwis: Artisan Spirits szénszálas karosszériaelemek, 20 colos Work Gnosis HS202 keréktárcsák
Fotó megosztása:
Fotó megosztása: