Nem hétköznapi megbízást kellett végrehajtania az amúgy elsősorban mart tuningalkatrészek fejlesztésével és gyártásával foglalkozó Ringbrother cégnek: egy eltökélt özvegy kereste meg őket, hogy valósítsák meg egykori férje álmát, és építsenek valami meseszépet annak romjaiban heverő De Tomaso Panterájából. 

Az eredmény az ADRNLN, a furcsa, de beszédes nevű fenevad, amely az eredetihez hű állapot helyreállítása helyett modern és egyedi autó lett. 
A Nike tervezői és egy Corvette-motor segítségével kelt újra életre ez az 1971-es De Tomaso Pantera.
Rikító istennyila 27
Mindenekelőtt az eredeti Ford motort egy General Motors V8-asra cserélték. Nem is akármilyenre: a Wegner Motorsports által épített LS3 blokk, amely eredeti kivitelében az előző generációs Corvette-et hajtotta, 600 kövér lóerőt teljesít (szemben az eredeti 335-jével), nyomatékát ötfokozatú sebességváltó közbeiktatásával adagolja az aszfaltra. 
A háromrészes, kovácsolt felniken belül hatdugattyús nyergekkel szerelt fékrendszer dolgozik, ezek tekintélyes mérete a kerékívek és -dobok finom, de egyértelmű átalakítását tette szükségessé. Az acéllemezeket a BASF egyedi sárga festékével borították, a harsány színhez méltó hanghatásról a Ringbrothers rozsdamentes acél kipufogórendszere gondoskodik.
Ezzel azonban csak elkezdődött a munka. 
Az utasteret ugyanis a Nike formatervezői alakították ki, a vezető és az utas oldalán eltérő anyag- és színhasználattal: előbbi a tökéletes mechanikus tartalmat, nagy teljesítményt sugalló környezetben foglal helyet, utóbbinál az egyszerűség és a kényelem dominált.
Rikító istennyila 28