Értesülések szerint a Peugeot Sport már akár 2015-ben rajthoz állna a Dakaron, mégpedig legalább egy, de akár két nagyágyúval. 

Ari Vatanen és Bruno Berglund az 1989-es Párizs-Dakar ralin
Stephane Peterhansel az idei Dakaron, Minis színekben (DPPI)

Stephane Peterhansel az idei Dakaron, Minis színekben (DPPI)

Stephane Peterhansel az idei Dakaron, Minis színekben (DPPI)


A Peugeot Sport csapatfőnöke, Bruno Famin még októberben találkozott a tizenegyszeres Dakar-győztes Stephane Peterhansellel, hogy megbeszéljék az élő legenda részvételét egy esetleges programban. 
„A Pikes Peak évente egyetlen alkalmat jelent. Az idei verseny rendkívül sikeres volt, a rajongók imádták, de további programokra van szükségünk. Rengeteg ötletünk van. Fel kell mérnünk, hogy kommunikációs szempontból melyek a legjobb lehetőségek, hogy milyen program volna a leginkább kifizetődő, és a legizgalmasabb kihívás.” – mondta Famin. 
Stephane Peterhansel 1988 óta elmaradhatatlan résztvevője a Dakar ralinak. A francia versenyzőfenomén 1998-ig motorkerékpárral indult, és hat alkalommal győzött. 1999-ben átnyergelt a négykerekűekre, itt öt első és egy második helyezés a rekordja. Legutóbb idén diadalmaskodott. A Dakar mellett tucatnyi más terepralin is részt vett, emellett kétszeres enduro világbajnok.
„Még nem véglegesítettük a jövő évi költségvetést. Amint megvannak a számok, meghozzuk a szakmai döntéseket. Elképzelhető, hogy elkanyarodunk a Pikes Peaktől és a 208 T16 Pikes Peak versenyautótól.” 
Akármilyen irányba indulnak is el, Sebastien Loeb toborzása logikus és szerencsés választás volna. 
Sebastien Loeb legelső próbálkozásán embertelen fölénnyel nyert az idei Pikes Peak hegyi felfutón

Sebastien Loeb legelső próbálkozásán embertelen fölénnyel nyert az idei Pikes Peak hegyi felfutón

Sebastien Loeb idén nyáron történelmet írt, amikor korábban elképzelhetetlen előnnyel nyert a világ legismertebb hegyi felfutó versenyén, a Pikes Peaken. Loeb soha nem csinált titkot abból, hogy érdekelné a Dakar. A Citroën alighanem ismét kölcsönadja sztárversenyzőjét, hiszen rájuk is vetül a dicsfényből.
Ari Vatanen és Bruno Berglund az 1989-es Párizs-Dakar ralin

Ari Vatanen és Bruno Berglund az 1989-es Párizs-Dakar ralin

Ari Vatanen és Bruno Berglund az 1989-es Párizs-Dakar ralin


Az egyetlen gond az lehet, hogy a Dakar ütközhet Loeb 2015-ös Túraautó Világbajnokság előtti tesztsorozatával – mint ismeretes, a kilencszeres rali világbajnok búcsút intett a WRC-nek, és átnyergelt a pályaversenyzésre. Maga a szezon azonban később kezdődik, mint a Dakar, így elméleti esélye van annak, hogy a világ legeredményesebb WRC pilótája eljusson a hírhedt terepversenyre. 
A Peugeot 1987 és 1990 között sorban négy alkalommal győzött a Dakaron. 
A 405 T16 versenyautót három ízben Ari Vatanen, egyszer pedig Juha Kankkunen juttatta a dobogó csúcsára.