Aki eddig nem vett, itt az utolsó lehetőség: mindössze négy év és megannyi különkiadás után örökre búcsúzik napjaink egyik legkarakteresebb automobilja, a kézzel összeszerelt 6.2 V8 blokkal hajtott, sirályszárnyas AMG SLS. 

A búcsúszéria mindössze 350 példányban készül: az SLS AMG hattyúdalának, a jövő héten színpadra lépő GT Final Edition modellnek a részleteiről természetesen semmit nem árult el előre a gyár azon túl, hogy motorteljesítménye megegyezik a szimpla GT modellével (591 LE).
Minden szép, ha szép a vége 1
Minden szép, ha szép a vége 11
Időzíteni viszont kiválóan időzítettek: a hangzatos, de üres bejelentéssel egyidőben nyilvánosságra hoztak egy videót, amely az SLS AMG szupersportos kivitelének, a Black Series változatnak egy nürburgringi körét mutatja be. 
A videó viszonylag rövid, ami ebben a kontextusban kifejezetten előny, hiszen pont ez a lényeg: az autó mindössze 7 perc 25,67 másodperc alatt abszolválta a 20 kilométeres kört. Ez jó hír a rajongóknak, hiszen bár az abszolút csúcstól messze van, a közvetlen vetélytársaknak csúful odavág: a Ferrari 458 Italia és a McLaren MP4-12C egyaránt 7:28 alatt futották meg a maguk körét. 
Ráfért a piaci versenyben a siker az SLS AMG-re, hiszen a GT verzió tavaly 7:30 alatt ért körbe a technikás pályán. Az elektromos meghajtású SLS AMG Coupé Electric Drive 7:56,23 ideje ezzel szemben kifejezetten dicséretes – sőt, az utcai használatra szánt, sorozatgyártású villanyautók között a legjobb a világon. 
Az SLS AMG GT Black Edition kiegészítő aerodinamikai csomagjában, adaptív sportfutóművében, hátsó differenciázárjában, 70 kilóval kisebb tömegében, no meg 622 lóerőre növelt motorteljesítményében tér el a mezei alapmodellnél (571 LE) eleve nagyobb teljesítményű GT kupétól. A forgatónyomaték 635 Nm, a végsebesség 315 km/óra – így már érthető, hogyan jött össze a tiszteletre méltó köridő.