Mintha 3D-s nyomtatóval készülnének, úgy emelkednek ki a porból azok a vállalkozások, amelyek gigantikus ígéretekkel szeretnének betörni az autóiparba. 

Ha ötezer lóerőt nem is ígér, mint távoli közel-keleti rokona, az XTR adottságai nem elhanyagolhatók. 
5.0 V8 motorját választhatóan egy darab kompresszor vagy egy pár turbófeltöltő acélozza, a teljesítmény 550-től 750 lóerőig terjed, a forgatónyomaték értéke legalább 773 Nm. A kovácsolt vas hajtókarok egyik végén alumínium dugattyúkat, a másikon szintén kovácsolt főtengelyt találunk, amely hatfokozatú kéziváltón keresztül hajtja a hátsó kerekeket. 
Hamarosan megvalósulhat a BXR Motors első szupersportkocsija, a Bailey Blade XTR. 750 lóerő, 322 km/óra, és abszolút nem létező előélet.
Noname autó, ötvenmillióért 37
Noha az üveg- vagy szénszálas karosszériapanelekkel borított (ennek megfelelően 1090-1270 kg tömegű) autó már májusban is létezett, a belterét először most, a las vegas-i SEMA tuningkiállításon csodálhattuk meg. A vezetői környezet legszembetűnőbb eleme a 13 colos (!) érintőképernyő, amelyről minden fedélzeti funkció vezérelhető. 
A BXR ára ugyan már megvan – a műhely negyedmillió dollárban, azaz 55 millió forintban gondolkodik -, a műszaki adatok azonban még nem véglegesek. Igaz, ha nem javulnak tovább, menettulajdonságai akkor sem lebecsülendők: a 3,2 másodperces gyorsuláshoz és a 322 km/óra végsebességhez szerencsére igényes, elöl-hátul független, elektronikusan szabályozható csillapítású futómű tartozik.
Noname autó, ötvenmillióért 38
A az XTR tavaszi prototípusa is megcsodálható.