Szemből nézve pont ugyanúgy néz ki, mint a BMW bármely rendőrmotorja – nem véletlenül, hiszen a bajor márka idén 90 éves motorkerékpár-részlege ügyel arra, hogy kismotorjainak megjelenése a nagyokéval harmonizáljon.
Ami a műszaki alapokat illeti, azokat a szeptemberben leleplezett alapmodell adja. A városi és elővárosi bevetésre szánt modell névleges teljesítménye 15 LE, a legnagyobb elérhető teljesítmény 47,5 LE. A csúcsnyomaték 72 Nm, a végsebességet 120 km/órában maximálták, sokkal inkább a gyorsítóképességre koncentráltak, amely így szükség esetén meghaladja a névben említett, ekvivalensként tekintett 600 köbcentis robogókét, legalábbis ezt állítja a gyár: normál körülmények között 50 km/órára 2,7, százra 6,2 mp alatt gyorsul a járgány.
A 8 kWh-s akkumulátor, amelynek alumínium háza egyben a robogó vázaként is szolgál, 3-4 óra alatt teljesen feltölthető, a legnagyobb hatótávolság 100 kilométer.
A kipörgésgátlóval és blokkolásgátlóval egyaránt felszerelt motor rendőrségi extrafelszerelései között megtalálhatók az első villogók, a hátsó forgó villogó, a sziréna, valamint az elülső bukókeretek.
A hollandiai BMW importőrrel közösen kifejlesztett modell egyelőre csak arra szolgál, hogy a koncepció helyességét ellenőrizzék. A későbbiekben azonban, megfelelő kereslet esetén örömest gyártásba veszik a különleges küldetésű villanyrobogót – még szép, hiszen az állami megrendeléseknél csak egy jobb dolog akad: az új technológiának reklámot generáló állami megrendelés.