3,6 méter hosszú, 1,6 széles, tengelytávja pedig 2425 mm: valamivel nagyobb tehát az Altónál, de a
A név egyértelműen a nálunk is forgalmazott kisautó modellváltására utal, hiszen ugyanezt a nómenklatúrát alkalmazza jelenleg is a márka: Dél-Kelet Ázsiában A-Star néven forgalmazzák a parányi Suzukit.
Egyliteres motorocskájához képest tisztességesen felöltöztették az A-Windet. Az új SX4 orrkialakítását idéző hűtőmaszk, látványos lökhárítók, a Mercedes aktuális formanyelvén társalgó oldalfal-kialakítás, valamint modern, ergonomikus vezetői környezet teremt kellemes hangulatot az aprócska jármű körül.
Ha a kék-fehér színvilág, a 16 colos kerekek, az érintőképernyő, a CVT-váltó és a többi finomság nem is kerül át a sorozatgyártásba, első ránézésre úgy tűnik, a közelmúltban megújult koreai konkurenciával (Hyundai i10/Kia Picanto) könnyedén felveheti a versenyt a thaiföldi gyártásra tervezett, jövőre piacra lépő jószág.
Arról egyelőre nincsenek hírek, hogy Európába eljuthat-e az A-Wind.