Alig több mint egy hónapja, hogy iszonyattal vegyes izgalommal számoltunk be az ABT 700 lóerős családi kombijáról. A Brabus E 63 AMG T fényében persze az nem volt több ványadt mopednél. 

Furcsák a németek: nem Los Angelesre, nem is Tokióra, hanem az Esseni Autókiállításra tartogatta puskaporát a Brabus. 
A Mercedes E 63 AMG minden eddigit felülmúló átalakításához messziről futottak neki: az 5,5 literes biturbó motort hatliteresre fúrták fel, a nagyobb hengerekbe egyedi, kovácsolt dugattyúkat illesztettek, aztán lecserélték a szelepfedeleket, kukába dobták a gyári turbókat, szénszálas szívócsövet építettek be, és az egészet a náluk szokásos aranyfólia-hőpajzsos, halkítható-kipufogós kezeléssel kerekítették ki. 
850 lóerőt és közel másfélezer Newtonméternyi nyomatékot csalogattak elő az AMG 5,5 literes nyolchengereséből a Brabus mágusai. Eddig nem is volna baj, de aztán ezt beépítették egy kombiba...
Kombi, ami állva hagyja a 911 Turbót 25
A végeredmény: 850 lóerő 5400/percnél, és 1450 Nm 2500-500/perc között (de ebből a kerékre csak 1150-et engednek, mert jobb a békesség) 
A Brabus 850 6.0 Biturbo kombi végsebességét 300 km/órában maximálták, százra 3,1 másodperc alatt gyorsul az autó – ez az összkerékhajtású variánsra igaz, a hátsókerekes valamivel lomhább. 
Szedánként kevésbé sokkoló az autó, viszont a sportosabb abroncsok magasabb végsebességet tesznek lehetővé: motorvezérléstől és áttételezéstől függően a motor akár 350 km/órára is alkalmas.
Kombi, ami állva hagyja a 911 Turbót 26