Aki emlékszik az idén korábban bemutatott M4 tanulmányra, annak nem fog különösebb meglepetést okozni a végleges kivitel: még a színvilága is stimmel a fotózásra vitt szériagyártású példánynak, a féknyergek hasonlóképpen aranyfüst árnyalatúak, a tetőlemez a tömegközéppont mélyebbre költöztetése érdekében szénszálas műanyagból készült. 

Az M3 valamivel testesebb, mint kétajtós testvére, de ez csak a látványra vonatkozik, hiszen a tömeget itt is (a négyajtósnál most első ízben alkalmazott) karbon kompozit tető csökkenti. Megjelenés dolgában egyébként nincs miért szégyenkeznie az M3-nak, fekete vesék, masszív légbeömlő torkolatok és erőt sugárzó power dome-os gépházfedél félemlíti meg a konkurenciát. 
Holnap tartja a BMW középkategóriás sportmodelleinek, az M3 szedánnak és az M4 kupénak a világpremierjét, de a sajtóban már ma megjelent néhány fotó.
Premier előtt itt a vadonatúj BMW M3! 61
A szabványos tükrök mellett a hátsó lökhárítót is lecserélték, abban új diffúzor osztja ketté a szokásos négy kipufogóvéget 
Mint közismert, az előző generációban alkalmazott V8-as helyére ismét soros hathengeres benzinmotort épít be a BMW, az ikerturbós erőforrás várhatóan 430 lóerőt és több mint 500 Nm nyomatékot termel majd. A másfél tonnásnak ígért jármű állítólag 25 százalékkal takarékosabb lesz elődjénél (420 LE, 400 Nm, 1660 kg, 12,4 liter/100km)
Premier előtt itt a vadonatúj BMW M3! 62
További részletekkel várhatóan 24 órán belül szolgálhatunk. Addig gyönyörködj az előzetes .
Forrás: BMW Blog