Ha meghalljuk a Ferrari szót nem csupán egy tárgyat, vagy közlekedési eszközt jelenítünk meg lelki szemeink előtt, hanem ettől sokkal többet. A Ferrari fogalommá nőtte ki magát, és erre méltán büszke lehet a gyártó. Az átlagembernek sokkal többet nyújt, mint egy képet a pénztárcában vagy egy posztert a falon, álmokat ad és célt az életének. Az olasz csődör iránti birtoklási vágy küzdelemre, munkára sarkal, mindenki ahhoz a klubhoz akar tartozni ahová csak kiváltságosak juthatnak be. 
Vannak a Ferrari modelljeinél gyorsabbak, jobbak és talán még szebbek is, de olyan utánozhatatlan életérzést, vezetési élményt nyújt, amit egyik sportautó sem tudhat magáénak. Ez az érzés pedig sokakat megihlet, mint például a japán Liberty Walk tuningműhelyt, akik egy Ferrari 458 Spiderhez készítettek egyedi, szélesített idomokat. 
Egy Ferrari, amit telenyomtak szteroiddal 1
Egy Ferrari, amit telenyomtak szteroiddal 35
A fehér, nyitott tetős „pókot” november elején mutatták be a Las Vegas-i SEMA tuning shown. 
Egy Ferrari, amit telenyomtak szteroiddal 36
Egy Ferrari, amit telenyomtak szteroiddal 37
Egy Ferrari, amit telenyomtak szteroiddal 38

Ferrari 458 Spider

A 2011-es Frankfurti Motor Show eseményen leplezték le az olaszok a 458 nyitott tetős változatát. 

Bár szinte hihetetlen, de a Ferrari azt állítja, hogy az alumíniumból készült tető 25 kilóval könnyebb, mint ha vászonból készült megoldást alkalmaznának. A tető mindössze 14 másodperc alatt nyílik, és záródik. Ráadásul úgy csukódik hátra, hogy maradt hely az ülések mögött egy kis csomagtartónak is. A 458 Spider 1430 kiló, azaz csupán ötven kilóval nehezebb, mint az Italia.

Egy Ferrari, amit telenyomtak szteroiddal 39

A Ferrari szerint olyan jó az autó formaterve, hogy nyitott tető mellett még 200 km/óránál is lehet normálisan beszélgetni az utastérben, amit mi is szívesen kipróbálnánk. Hajtáslánc tekintetében a Spider megegyezik a zárt modellel, azaz itt is 4,5 literes V8-as motor garantál frenetikus vezetési élményt. A középre beépített motor hétfokozatú, duplakuplungos automata sebességváltón keresztül hajtja a hátsó kerekeket. Természetesen nem hiányzik az elektronikus vezérlésű differenciálmű sem. 

Az 570 lóerős motorral nagyjából ugyanazokat az értékeket hozza az autó, mint kupé testvére, a gyár a sajtóoldalon 3,5 másodpercnél rövidebb 0-100 km/órás sprintidőt és 320 km/óra feletti végsebességet ad meg.

Az, hogy milyen szinten érdemes hozzányúlni egy Ferrarihoz az már egy másik kérdés, szerintem ez még éppen belefér, főleg a repülőgépekre emlékeztető szegecsek tetszenek. 
Ha pedig az alábbi képekre kattintotok, akkor a galériában megtalálhatjátok a japán tuningműhely többi munkáját is.
Egy Ferrari, amit telenyomtak szteroiddal 40
Egy Ferrari, amit telenyomtak szteroiddal 41
Neked tetszik a fehér, szegecselt, szélesített 458?
Nagyon bejön!
54% (7)
Azonnal akarom!
31% (4)
Egynek elmegy, láttam már szebbet is.
8% (1)
Szerintem nem illik egy Ferrarihoz semmilyen tuning.
0% ()
Kifejezetten pocsék!
7% (1)