Október végén mutatta be az Audi csúcskombijának észérveken felül emelkedő átépítését az ABT, most pedig a műszaki rokon RS7 is megkapja ugyanazt a tuningot. Az eleve nem vérszegény Audi RS7 560 lóerejét már első lépésben (Power) több mint százzal toldja meg a műhely – erre utal a rendszámtábla is -, de az igazán forró verzió (Power S) kerek 700 lóerőt tud; a gyári 700 helyett 880 Nm forgatónyomaték kíséretében.
Motorikusan tehát ugyanarról van szó, mint az RS6 Avant esetében: a 4,0 literes, nyolchengeres turbómotor új vezérlést kapott, égéstermékei vadonatúj, rozsdamentes acél kipufogórendszeren át távoznak a légkörbe (csak az erősebb Power S változat esetében). A végsebesség ezzel 320 (a 666 lóerős kivitel esetében 300) km/órára nő. Gyorsulási adatot nem ad meg a gyártó, de az RS6 Avant 3,4 másodperces idejénél aligha futja rosszabbul a százas sprintet.
A képet decens aerodinamikai módosítások, 20 vagy 21 colos keréktárcsák, valamint a kiemelkedő hátsó légterelőre illeszthető, szénszálas műanyagból készült szárnyprofil teszi teljessé.