Már a méregsárga betétekkel díszített matt fekete megjelenés sem mindennapi, a Manhart kis BMW-je azonban a látványon túlmutató értékekkel is rendelkezik. 

KW Clubsport futóművet szereltek az autó alá, ráadásul ezt sem alapkivitelében – tuningcuccot tovább faragni nem mindennapi önbizalomról és igényességről tanúskodik. A fékek túlzás nélkül állatiak, elöl 380, hátul 356 mm-es tárcsák dolgoznak; a gyári szerelésű 18 helyett 19 colos tárcsákat kapott az autó. 
Több mint 20 százalékos teljesítménynövekedést hozott a német tuningcég beavatkozása. A BMW M135i futóművét és fékrendszerét sem hagyták érintetlenül.
Pici BMW nagy-nagy izmokkal 25
A lényeg persze a motortuning: a gyári 320 LE és 400 Nm helyett 400 lóerőt, illetve 561 newtonmétert állít elő a háromliteres motor, amelyen lecserélték az eredeti turbófeltöltőket. 
Menetteljesítményekről nem számoltak be az alkotók, csupán a 250 km/óra (limitált) végsebességet közölték. Arra viszont ügyeltek, hogy a megjelenést szénszálas komponensekkel (első légterelő, tükörházak, hátsó diffúzor), valamint gyári BMW Performance ülésekkel és karbon-, valamint Alcantara betétekkel dobják fel.
Pici BMW nagy-nagy izmokkal 26
Pici BMW nagy-nagy izmokkal 27
Pici BMW nagy-nagy izmokkal 28
Pici BMW nagy-nagy izmokkal 29