Jövőre érkezik meg a BMW X6 második generációja. A változások ellenére felismerhető marad az X5 alapjaira épülő négyszemélyes jármű.

Messze még a perc, amikor markánsabb orral, valamivel letisztultabb arányokkal és megnövelt első túlnyúlással körünkben lesz az új generációs BMW X6: legkorábban egy év múlva ilyenkor mutatkozhat be a harmadik szériás BMW X5 padlólemezére, annak nagyobb motorjait felhasználva épülő, prémium szabadidőkupé. 

Miközben a vadonatúj kistestvér, az X4 már idén forgalomba áll, átmenetileg a háttérbe szorul az ellentmondásos termékfilozófiát megtestesítő, mégis sikeres modell. 

Az utód csak jelképes pontokon tér majd el a jelenlegi szériától: az álcafóliák alatt átdolgozott lökhárítók és feszesebbre húzott idomok rejlenek. 

A BMW új, máris következetesen alkalmazott kupéformanyelve szerint alighanem felkerülnek a funkcionális stíluselemek közé az Air Breather és Air Curtain nyílások. 

A motorválaszték alighanem az xDrive30d, xDrive40d és M50d hathengeresekből áll; később jöhet az xDrive50i 4.4 V8 és az X6 M. Az igazi újdonság azonban a konnektoros hibrid hajtáslánc lehet; a frissen bejelentett X5 eDrive hajtáslánca 2 l/100 km alatti átlagfogyasztást ígér. Korábbi fotókon már láttuk a krómozott, trapéz alakú kipufogó végcsöveket; az itt látható, messze kinyúló csövek arra engednek következtetni, hogy most folyik a hajtásláncok emissziós minősítése.