Még extrémebb arányokkal (4 centivel rövidebb, 7 mm-rel szélesebb karosszéria, 3 cm-rel nagyobb tengelytávval), de alapvető különlegességét, a középre költöztetett üzemanyagtartályt megőrizve lépett színre immár második piacán a Honda Fit (nálunk Jazz) új generációja. A magasság nem változott. 

A módosítások nyomán az eddig is kedvező hátsó lábtér brutális 12 centiméterrel nőtt, a csomagtér kapacitása viszont teljesen lehajtott ülésekkel a korábbi 1623-ról 1492 literre csökkent, ami meglepő fejlődési irány, de a négyméteres kategóriában ez is bőségesen elegendő a felsőbbrendűséghez. 
Jazzből funky 1
Jazzből funky 21
Az átrendezett prioritású belső térhez látványosabb külső társul: piactól függően akár 16 colos kerekek, LED-es hátsó lámpák és a hátfalat díszítő, krómozott sáv javítja a megjelenését. A beltérben felzárkózik a multimédia és konnektivitás terén nekilódult konkurenciához a Honda, Bluetooth-kapcsolódás, tolatókamera és aszferikus külső tükör szerepel az amerikai szérialistán. 
Kulcs nélküli nyitás és indítás, napfénytető, sávelhagyásgátló rendszer, érintőképernyős audiorendszer valamint prémium újdonságként bőrkárpit is került az extrák sorába. 
Jazzből funky 22
A futómű hangolása önmagában nem sokat árul el számunkra a közelgő új Jazzről, az viszont nagyon fontos, hogy a karosszéria építése során minden eddiginél nagyobb arányban alkalmaztak ultranagy szakítószilárdságú acélokat, ami merevebb és könnyebb vázszerkezetet eredményezett. Ez nem csupán a vezethetőséget és a fogyasztást befolyásolja kedvezően, hanem vélhetően azt is lehetővé teszi, hogy a modell az időközben alaposan megszigorított feltételek mellett is megőrizze a jelenlegi modell ötcsillagos EuroNCAP minősítését. 
Ami nekünk Kína, az az Egyesült Államoknak Mexikó: az eddigi japán import helyett Észak-Amerikában fogják gyártani a kis Hondát, ami alighanem csökkenti a Fit árát, és ezzel párhuzamosan tovább növeli népszerűségét.
Jazzből funky 23
Jazzből funky 24