A német autópályákon kapták lencsevégre a most debütált, vadonatúj Mercedes-Benz C-osztály hamarosan színre lépő sportverzióját, a C 63 AMG-t. 

Az otromba álcázás ellenére kivehetők a felnik mögött dolgozó, túlméretes fékek, illetve a hátsó lökhárító síkjáig kivezetett, kétszer két kipufogóvég. Amikor lekerül a fedőruha, a szokásos megjelenésre számíthatunk: szélesített kerékívek, plasztikusan megformált motorházfedél, agresszív hűtőmaszk, hatalmas légbeömlőkkel tagolt, széles lökhárító. 
Utóbbi nyílásain keresztül egy vadonatúj, négyliteres turbómotor kapja majd a levegőt. A C 63 típusjelzés félrevezető, ugyanis a 6,2 literes nyolchengeres szívómotor helyébe (amely az AMG legelső, teljesen saját tervezésű blokkjaként az előző évtizedben a cég teljes termékpalettáját kiszolgálta) egy szintén V8-as, de ikerturbós négyliteres erőforrás lép. 
Jön a négy másodperces C-Merci! 1
Jön a négy másodperces C-Merci! 15
A döntést egyrészt hagyománytisztelet, másrészt az elérhető teljesítményszint indokolja: bár nincsenek hivatalos adatok, az előző generációs modell teljesítményéből kiindulva legalább 450 lóerővel számolhatunk, amely a szokásos emelt teljesítményű kivitelben (Performance Package) az 500-at is jócskán meghaladhatja. 
Nem is igen adhatja alább a C-osztály sportverziója, ha lépést akar tartani a konkurenciával: a BMW M3 hathengeres motorja 431 lóerőt ad le, az Audi RS4 Avant (amely hiába kombi, ugyanehhez a vásárlóközönséghez szól) 450-et, a frissen bemutatott Lexus RC F (ha már nem ragaszkodunk a szedánformához) valamivel ennél is többet. 
Mindez a teljesítmény állítólag kizárólag a hátsó keréken át jut majd az aszfaltra. Az autó állítólag négy másodperc alatt gyorsul 100 km/órára – ez 10 százalékkal jobb volna, mint amire elődje képes volt. 
A C 63 AMG belső információk szerint körülbelül egy év múlva kerülhet piacra.
Jön a négy másodperces C-Merci! 16