Amikor az elsőkerék-hajtású Leon ST kombit vezettük, 2014 nagy modellújdonságaként harangoztuk be az összkerékhajtású modellvariáns megjelenését. Akkor még nem tudhattuk, hogy már január derekán színre lépnek a 4Drive modellek. 

A Volkswagen csoportnál rendszeresített, ötödik generációs Haldex-kuplungot alkalmazó összkerékhajtási rendszerrel szerelték fel a SEAT kompakt kombiját, a Leon ST-t. A rendszer mindkét tengelyen elektronikus differenciálzárat alkalmaz, beleértve az XDS aktív ívmeneti stabilizáló funkciót is. 
Noha sportos modellekben is lenne létjogosultsága (mint régen, az 1999-től gyártott, 180 lóerős Leon 1,8 20VT 4×4 esetében), a SEAT egyelőre csak a Leon kombi kivitelében (ST) alkalmazza az eredetileg az új generációs Golfon debütált rendszert. Ott is csak a nagy nyomatékú dízel modellek (1.6 TDi 105 LE, és 2.0 TDI 150 LE) hajtóereje juttatható a hátsó tengelyre; a dolgok pillanatnyi állása szerint kizárólag hatfokozatú kézi sebességváltó közbeiktatásával. 
Már hátul is hajt: SEAT Leon ST 4Drive 1
Ez éppen az elsőkerék-hajtású Seat Leon ST csomagtere, de a hírek szerint pont ugyanilyen a 4Drive modellé is

Ez éppen az elsőkerék-hajtású Seat Leon ST csomagtere, de a hírek szerint pont ugyanilyen a 4Drive modellé is

Az összkerékhajtás a SEAT Leon ST csomagtartójának méretét (587-1470 liter) nem befolyásolja, a menetteljesítményt azonban igen: alapkivitelű start-stop rendszerüket is bevetve mindkét motor átlagosan 0,7 literrel fogyaszt többet száz kilométeren (4,5; illetve 4,8 l/100km), valamint 4 km/órával lassabbak (187; 211 km/óra), mint az elsőkerék-hajtású variánsok. 
Az 1,6 literes motorral szerelt SEAT Leon 4Drive már áprilisban megjelenik az európai piacokon, a nagyobbik variánsra nyárig kell várni.