A válság nem tett jót a XXI. században amúgy is kissé talajtalan Maybachnak: a márka, amely a Mercedes válasza lett volna a Volkswagen Bentley-jére és a BMW Rolls-Royce-ára, érdeklődés hiányában eltűnt a süllyesztőben. 
A jelek szerint azonban csak átmeneti pihenőről volt szó, mert az anyavállalat Daimler máris visszahozná a nevet, noha ezúttal nem önálló márkaként. 
A jelentések szerint a Mercedes-Benz S-osztály nyújtott tengelytávú kivitelét hívhatnák így – nem a most is kapható, 13 centiméterrel nagyobb modellről beszélünk, hanem arról a duplán hosszú luxusvariánsról, amelyet már egy ideje rebesget a gyár, és amely jó fél méterrel lehet hosszabb az 5,12 méteres alapkivitelnél. 
Önálló márkaként zsákutcának bizonyult, de szellemiségében tovább élhet a Maybach
Önálló márkaként zsákutcának bizonyult, de szellemiségében tovább élhet a Maybach

Önálló márkaként zsákutcának bizonyult, de szellemiségében tovább élhet a Maybach

Nem csak méretében, de motorizáltságában és árában is a Rolls-Royce Ghost, illetve a Bentley Mulsanne mellé fog felzárkózni az S-osztály Maybach: az S500 és a frissen bemutatott S600 nyolc, illetve tizenkét hengeres motorjaira számítunk, 450-530 lóerő teljesítménnyel, és bár az árat egyelőre nem erősítette meg a gyár, az új konkurensekhez hasonló, hatvan-hetvenmillió forint körüli összegben gondolkodhatunk. 
A hírek szerint még az év vége előtt színre léphet az első Maybach.