2,4 mp - Ennyi a különbség a legjobb és a legrosszabb abroncs körideje között az úttartást vizsgáló pályán
2,4 mp - Ennyi a különbség a legjobb és a legrosszabb abroncs körideje között az úttartást vizsgáló pályán
Fotó megosztása:
89 km/h - Ezzel a sebességgel nyerte az aquaplaning tesztet a Toyo. A többiek ennél hamarabb úsztak fel
89 km/h - Ezzel a sebességgel nyerte az aquaplaning tesztet a Toyo. A többiek ennél hamarabb úsztak fel
Fotó megosztása:
41,5 m - Ekkora távon állt meg száraz úton a Nokiannal a 330d. A Fuldával ekkora táv után még 29 km/óra volt a sebessége
41,5 m - Ekkora távon állt meg száraz úton a Nokiannal a 330d. A Fuldával ekkora táv után még 29 km/óra volt a sebessége
Fotó megosztása:
Mielőtt útnak indulunk, érdemes folyamatosan tájékozódni az út során, illetve a célállomáson várható időjárásról, hiszen az útviszonyok a hegyek között hirtelen változhatnak. A hazai síelők kedvelt célországaiban, ha használni nem is minden esetben kötelező, de mindenképpen rendelkezni kell hólánccal – írja az Europ Assistance.
Európa legtöbb országában a sebességkorlátozások megegyeznek az itthon megszokottakkal, ezeket itt is minden esetben be kell tartani, de ha a körülmények megkívánják, természetesen az előírtnál lassabban kell közlekedni a magunk, illetve a többi közlekedő biztonságának érdekében.
Ha baleset vagy meghibásodás történik útközben, a legfontosabb a gyors és szakértő segítség. Külföldön az autómentés költsége naptári naptól, napszaktól és más speciális körülményektől függően 40-50 ezer forinttól akár több százezerig is terjedhet, amely a legtöbb utazónak komoly anyagi terhet jelenthet.
Semmiképpen sem ajánlott ezért a megfelelő, az úthoz és az utazás alatt végzett tevékenységekhez optimális védelmet nyújtó utasbiztosítás illetve assistance szolgáltatás nélkül útnak indulni. Ismeretlen környezetben az olyan szolgáltatások, mint például a legközelebbi hivatalos szerviz megkeresése vagy a tolmácsolás is nagy segítséget jelenthetnek.