A tuningcégek általában büszkék arra, hogy nem hagyják megkötni kezüket. Ebben az esetben mégsem volt választása a Techartnak, hiszen nem csaphatták agyon az új generációs 911 Turbo adaptív aerodinamikai rendszerét.
A szükségből erényt kovácsolva megtartották a szabályozható magasságú első kötény, illetve a kevésbé forradalmi, emelhető hátsó szárny funkcionalitását. Ezek 120 km/óráig gombnyomásra, utána önmaguktól állnak át nagysebességű üzemmódba. Ezt a rendszert az első légbevezető torkolatokba illesztett légterelő szárnyakkal fejelte meg a Techart.
Hátul a már említett szárny lecserélése mellett új, ovális kipufogókat illesztettek az autóra, a kétszer két végcső visszafogott, mégis vészjósló diffúzort fog közre. Maga a kipufogórendszer ma még a gyári egység, ám márciusra elkészül az egyedi hangolású, szeleppel variálható hangzású sportrendszer is.
A kerekeket légies, öt duplaküllős, kovácsolt felnikre cserélték; a 21 colos darabok különféle színekben rendelhetők, egy- vagy kéttónusú kivitelben, valamint kerámia bevonattal – aki szerényebben adná elő magát, az 20 colos kereket is kérhet, akár központi kerékaggyal is.
A futómű, akárcsak a motor, a kipufogóhoz hasonlóan egy hónap múlva kerül terítékre; a sportos rugók mellett szabályozható hasmagasságú felfüggesztés is kerülhet az autó alá.
Elkészült viszont a 911 Turbo belső tere. Megvilágított alumínium küszöbborítás, háromküllős, multifunkciós kormánykerék, alumínium pedálok és lábtámasz adja az alapot; a műszerfal és egyéb szerelvények szénszálas kompozitból is kérhetők, maguk a műszerek is lecserélhetők, és természetesen bármit bebőröznek, amit csak szeretnénk.