A villanyautózás lánglelkű élharcosa, a Tesla Motorst létrehozó Elon Musk szerint már jövőre 98 százalékban lefedi az Egyesült Államok területét (mínusz Hawaii és Alaszka) az a gyorstöltő-hálózat, amellyel 20-30 perc alatt teljesen feltölthetők a cég nagyméretű elektromos szedánja, a Model S akkumulátorai. Ez gyakorlatilag teljes értékű autóvá teszi a drága, ám tágas és gyors járművet – különösen, hogy a Tesla Motors tervei szerint a Supercharge használata nem csak most, a kezdeti időkben, hanem távlatilag is ingyenes marad. 

A hálózat jelenlegi készültségi foka eléggé hézagos, viszont immár összeköti a keleti partot a nyugatival, ami szimbolikus jelentőséggel bír az USA-ban. Ezt kihasználva egy 62 éves Tesla Model S-tulajdonos, bizonyos John Glenney maga mellé ültette lányát, a 26 éves Jillt, és ráérősen átautózták a kontinenst, töltőponttól töltőpontig haladva. 
Ingyen szeltek át egy kontinenst 1
A Tesla gyorstöltő-hálózata 2014 januárjában és 2015-ben
A helyenként dermesztő hidegben ez egyáltalán nem volt olyan egyszerű, mint először gondolták volna, de úgy, hogy az elméleti 60 órás menetidőt (a modell 400 kilométeres hatótávolságával és félórás töltőszünetekkel számolva) egy teljes hétre osztották el, műszaki problémák és főleg váratlan áramhiány nélkül sikerült megtenniük az utat. 
Kalandjuk során összesen 28 töltőállomást érintettek, és alighanem jó néhány új ügyfelet szereztek a Tesla Motorsnak. Nem mintha rászorulna a reklámra a cég: tavaly az év utolsó három hónapjában 6900 darab autót adtak el az USA-ban, többet, mint bármely más elektromos vagy PHEV modellből.
Ingyen szeltek át egy kontinenst 2