Észak-Amerikában (de talán az egész világon) kétféle ember él: azok, akik vakon rajonganak a Toyota Priusért, és azok, akik lépten-nyomon viccet csinálnak az autó áramvonalas, de hidegen racionális formatervéből. Ennek szeretne véget vetni a gyár vezetősége. 

Verjen tőle hevesebben a szív – a hírek szerint ezt tűzte a Toyota legnépszerűbb modelljeinek zászlajára Tojoda Akido  cégelnök. Hiába teszi ki ugyanis a Prius és a Camry a márka amerikai eladásainak a harmadát, ha legendásan unalmas formaviláguk miatt otromba tréfák céltáblájává válnak az autók. 
A jövőben azonban ez megváltozhat. A Toyota észak-amerikai formatervezői részlegének vezetője, Kevin Hunter szerint eljött az érzelemgazdag Toyota-szedánok kora. 
Hogy ez pontosan mit jelent, illetve hogy a Prius cizellált aerodinamikai jellemzőivel hogy fog összeférni az új formavilág, egyelőre rejtély. Egy kapaszkodónk mégis van: a Toyota FT-1 (Future Toyota) tanulmányautója. Noha ez minden bizonnyal a közelgő Suprát vetíti előre, a rajta alkalmazott formai elemek új irányt szabhatnak a márka egészét érintő dizájnnyelvezetnek. 
Nagy kérdés persze, hogy egy kevésbé jellegtelen formaterv milyen irányban befolyásolná a Toyota eladásait – hiszen mit sem ér a szexi karosszéria, ha kevesebben vásárolják, mint a láthatatlan elődöket.
Lehetséges, hogy a Toyota Super Bowl-reklámkampánya, amely az unalom végét ígéri, már ebbe az irányba mutat? Az alábbi előzetes mindenesetre bolondosabb, mint azt a Toyotából kinéznénk…