Ki gondolta volna: már húsz éve annak, hogy megjelent az első Audi RS modell, egy 2,2 literes, öthengeres turbómotorral, Porsche-tükrökkel és túlméretes emblémákkal szerelt kombi. 
A 315 lóerős, 262 km/óra végsebességű fenevadból nem egészen 3000 darab készült két év alatt; jelentős részük Nogaro-kék fényezéssel, amely a Francia Túraautó-bajnokság egyik pályájáról kapta a nevét. 
Húsz évvel ezelőtt született meg az Audi RS műfaja. A stílust alapító Audi Avant RS2-nek állít emléket a modern utód, az Audi RS 4 Avant Nogaro Selection.
Tisztelgés a brutálkombik ősatyja előtt 17
Ez a pálya, illetve a fényezés teremt közvetlen kapcsolatot a múlt és a jelen között. A modern kori utód a gyöngyházkék festés mellett az alapmodell krómsávjait kiváltó, fekete dekorelemekkel, fekete kipufogóvégekkel és természetesen a megszokott V8-as motorral hívja fel magára a figyelmet. 
A 4.2 FSI V8 blokk elképesztő 8250/perc fordulatszámon adja le maximális, 450 LE teljesítményét, a forgatónyomaték végig 430 Nm fölött van 4000-6000 fordulat/perc között. Az autó 4,7 mp alatt gyorsul százra, végsebessége 280 km/óra. Műszakilag nem hoz változást a Nogaro Selection, annál inkább a beltér: a fekete-kék színhangulat az utastér minden pontján érvényesül. 
Tisztelgés a brutálkombik ősatyja előtt 18
Az autó forgalmazása még az év első szakaszában megkezdődik; a korlátozott példányszámban készülő autó vételára 87 300 euró, azaz durván 26 millió Ft lesz.