Ha azt mondom, Ford kabrió bukókerettel, alighanem mindenkinek az utolsó generációs Escort ugrik be. A szén- és üvegszálas karosszériakiegészítők fejlesztésével és gyártásával foglalkozó TruFiber egy ennél komolyabb Fordhoz, a kifutó generációs Mustanghoz nyúlt, és bár a kilencvenes évek átmeneti stílustörése, amelyet a szigorodó utasbiztonsági előírások tettek szükségessé, ezen az autón sem néz ki jobban, mint húsz évvel ezelőtt, erős a gyanúnk, hogy bárki bevállalná ezt a vizuális kompromisszumot az autó képességeinek ismeretében. 

Van valami bájos abban, amikor a XXI. században kosárfül-merevítéssel készítenek kabriót - különösen, ha az annyira velejéig romlottnak tűnik, mint a TruFiber Ford Mustang átépítése.
Gonosz zöld manó 27
A Mustang GT gyárilag 412 lóerős, ötliteres, nyolchengeres motorjára kompresszort, mögé Magnaflow kipufogót illesztettek, így a teljesítmény közel kétszeresére, 615 lóerőre nőtt. A forgatónyomaték 644 Nm (gyári: 529 Nm) – így már nem csak a B-oszlopot pótló, hanem az első rugótornyokat merevítő elem is indokolt. 
A megnövelt teljesítményhez méltó az autó megjelenése: a TruFiber szinte minden szénszálas kiegészítőjét felpakolták a kocsira. Új a motorház és a csomagtartó fedele, újak a kerékívek, a küszöbök és a diffúzor. Karbonból készült tető illeszthető az utastér fölé, lecserélték a hűtőmaszkot, a fényszórókat, és fényhíd került a bukókeretre. 
Gonosz zöld manó 28
A legkomolyabb újítás mindazonáltal a légrugózás, amellyel szó szerint az aszfaltra ültethető az autó, ugyanakkor normál közlekedésre is alkalmassá válhat. 
Az autó szigorúan véve nem újdonság, először másfél éve láthatta a közönség. Most viszont felbukkant a piacon, ami újfent érdekessé teszi, hiszen eddig csak bámulhattuk, most viszont akár meg is kaparinthatjuk magunknak. Ehhez persze nem ártana tudni a vételárat…
Gonosz zöld manó 29