Megerősítést nyert, amit úgyis sejtettünk: a FT-1 (képeinken) nem holmi véletlenszerű koncepciójármű volt, hanem a közelgő Toyota Supra előtanulmánya. 

A japán márka legendás szupersportkocsija 1978-tól 2002-ig állt szolgálatban, bár az első nyolc évben, illetve két generációban még csak a Celica változataként forgalmazták. Amikor nyugdíjba vonult, csúcskivitele 324 lóerőt teljesített, 4,6 másodperces gyorsulással és 285 km/óra elméleti végsebességgel. 
Hibrid lesz a Toyota szupersportkocsija 1
Hibrid lesz a Toyota szupersportkocsija 25
Ez a koncepció térhet most vissza két év múlva, ráadásul ugyanúgy turbómotorral, mint annak idején, annyi különbséggel, hogy a 2.5 V6-os benzinmotorhoz egy elektromos erőforrás is társul; az összteljesítmény meghaladná a 408 lóerőt. 
A Supra logikusan a konszern legutóbbi szupersportkocsijának, a Lexus LFA-nak a módosított hajtásláncát kapná meg, és kizárólag hátsókerék-hajtású volna. A hibrid szupersportkocsi már 2016-ban színre léphet; később egy gyengébb, kétliteres, négyhengeres turbómotorral szerelt belépőmodell is elképzelhető. 
Hibrid lesz a Toyota szupersportkocsija 26
A korábbi találgatásokkal ellentétben a Supra nem a Toyota és a BMW együttműködéséből bontakozna ki, noha az is hibrid hajtásláncra épülne, ugyanúgy, mint a Toyota új sportautó-családjának tervezett negyedik, legkisebb tagja: a GT86 alá besoroló apróság a hírek szerint kifejezetten olcsó lenne, és egy másfél literes benzinmotorra épülő hibrid hajtásláncot kapna.
Hibrid lesz a Toyota szupersportkocsija 27
Hibrid lesz a Toyota szupersportkocsija 28
Hibrid lesz a Toyota szupersportkocsija 29
Hibrid lesz a Toyota szupersportkocsija 30