A jelenleginél sokkal agresszívebb megjelenést ígér az előtanulmány vázlata: masszív kerékív-toldatok, rajtuk a fékek hűtésére vágott résekkel, határozottan megnövelt nyomtáv, látványos hátsó szárny és általában rettentően zsúfolt far adja meg az alaphangot. Miközben a stíluselemek többsége sablonokból építkezik, különlegesnek ígérkezik a légterelő, amely az alapmodell lámpatestének helyén nő ki a karosszériából, és a szükségből erényt kovácsolva egy füst alatt zárófényként is szolgál.
Célegyenesben a Honda kompakt sportkocsija
Márciusban jön a Civic Type R Concept
Noha a sorozatgyártású modellre 2015-ig kell várnunk, a Civic Type R előtanulmánya már egy hónap múlva színre lép. Most először láthatjuk álcaruha nélkül - igaz, csak rajz formájában: a Honda Civic várva várt sportverziója, a Type R nem adja magát könnyen.
A kétszer két kipufogóvéget egy kétliteres, négyhengeres benzinmotor látja el gázokkal; ennek teljesítményét legalább 280 lóerőre ígérik, de nem elképzelhetetlen, hogy hármassal kezdődik majd a teljesítményérték. Marad az elsőkerék-hajtás és a kézi sebességváltó, megjelenik viszont a kínálatban az adaptív hátsó lengéscsillapító, amelyet a Civic kombi vezetett be a piacon.
További részletek március elején várhatók.