A Pininfarina által tervezett Ferrari 456-ost 1992-ben leplezték le, a World of Automobiles párizsi kiállításon, és egészen 2003-ig gyártották. A 456-os orrában tradicionális, 65 fokos hengerszögű, 5,5 literes V12-es motor lapul, ami az „Év Motorja” lett 2000-ben és 2001-ben, a 4,0 liter fölötti kategóriában.
A 2+2 üléses coupét 300 km/óra fölé volt képes repíteni a 442 lóerős erőforrás, a váltó hatsebességes, vagy 1996-tól négysebességes, automata kivitelben volt elérhető.
A nyitott tetős változatból (ami a Ferrari 456 GT Spyder nevet kapta) összesen két darab készült, méghozzá a brunei szultán részére. A későbbiekben pedig a kaliforniai (USA) székhelyű Straman vállalat (akik Michael Jackson Testarossáját készítették) épített három utánagyártott Spydert, amiből az egyiket a „nyugdíjas” bokszoló, Mike Tyson vásárolt meg.
Nemrég pedig felkerült az internetre az egyik Starman által készített Ferrari 456 GT Spyder, amit 74 950 dolláros (17 millió forint) áron kínálnak eladásra, azt azonban nem lehet tudni ki szeretne megválni a vörös kabriótól.
A 456 GT 1995 júniusában értékesítették először, 207 030 dollártért (46,7 millió forint), aztán 1996-ban került a Starmanhoz, akik 50 000 dollárét (11 millió forint) végezték el az átalakítás, ezután a tulajdonos hazaszállította az autót Chicagóba. Az alábbi linkre kattintva végigkövethetitek a Ferrari szervizkönyvét is, amiben az olajcserétől kezdve, az új abroncsokig mindent részletesen megtaláltok.