Alig hogy benevezett az ausztráliai V8 Supercars szériába, máris dobogós helyezést mutathatott fel a Volvo csapata: az első hétvége három futamából a másodikban sikerült megcsípniük egy második helyet; ami már csak azért is nagy szó, mert a fennmaradó nyolc érmet a piacról egyébként kivonulófélben lévő Holdenek (General Motors) bitorolták.
A jelek szerint tehát sikeres koncepciót hoztak össze a svédek, akik most Peter Mertens K+F-főnök beszámolója szerint egyre intenzívebben fontolgatják, hogy megépítsék a versenyautó utcai változatát. Erre persze nem kerülhet sor az egyik napról a másikra: a jelenlegi S60 helyett megvárnák, amíg elérhetővé válik az ősszel bemutatkozó, következő generációs XC90 rugalmasan méretezhető padlólemeze.
Addig sem marad túlmotorizált Volvo nélkül a világ, bár az is igaz, hogy az S60 (és V60) Polestar 350 lóerős, turbós hathengerese mégsem egy V8-as…