Az egész eset 2010 szeptemberében kezdődött: ekkor történt, hogy Henry Wolf hosszú motoros túrája végén meglepődve tapasztalta, hogy, izé, nem fér a nadrágjába. A kellemetlen jelenség órák alatt sem múlt, aztán napok, hetek teltek el, és az erekció nem akart szűnni. Szerelmi élete csődbe jutott, aztán lassan ő maga is, hiszen nem tudott munkába járni.
Az egésznek csak húsz hónappal később lett vége, amikor is ügyvédet fogadott, és beperelte az 1993-as BMW K1100 RS gyártóját, továbbá az utólag felszerelt nyerget készítő specialistát, a Corbint, mert állítása szerint a nyereg speciális kialakítása tehetett az egészről, így a kiesett kereset, az orvosi költségek és a lelki stressz ellentételezését követelte mindkét cégtől.
A 2012 áprilisában beadott kereset után most került bíróság elé az ügy. James J. McBride bíró meghallgatta a vád és a védelem tanúit, köztük egy neurológust, aki szerint okozhatták a motorkerékpár rezgései a másfél éven át tartó erekciót, valamint a motorkerékpár további tulajdonosait, akitől Wolf használtan vette, illetve akinek később eladta a motort. Az ügyben Mike Corbin, az ülést gyártó cég vezetője is megszólalt.
A bíróság végül nem adott helyt a keresetnek, és megfelelő bizonyítékok hiányában elutasította azt. A BMW és a Corbin most nyilván örülnek, pedig ha belegondolunk, kiváló marketing-lehetőséget puskáztak el ezzel a győzelemmel – bizonyára felment volna az ázsiója a motornak a használtpiacon.
A K1100 szériához kínált túranyereg a Corbintól. Valóban speciális kialakítású, de az évtizedek alatt senki nem panaszkodott hasonló problémára.
A K1100 szériához kínált túranyereg a Corbintól. Valóban speciális kialakítású, de az évtizedek alatt senki nem panaszkodott hasonló problémára.
Fotó megosztása:
A K1100 szériához kínált túranyereg a Corbintól. Valóban speciális kialakítású, de az évtizedek alatt senki nem panaszkodott hasonló problémára.
A K1100RS (nyitóképünkön) a BMW soros négyhengeres túramotorja. Az 1992 és 1996 között gyártott gépből összesen 12 179 darab készült, vízszintesen, keresztben beépített, vízhűtéses blokkja 1100 köbcentiméteres volt, kettős felülfekvő vezérműtengelyét lánc vezérelte, a blokk teljesítménye 100 lóerő, forgatónyomatéka 107 Nm. Végsebessége 220 km/óra, álló helyzetből 3,8 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, 22 literes üzemanyag-tartálya átlagosan több mint 440 kilométer megtételére teszi alkalmassá egy huzamban.
Nincs vége az őrületnek. Egy hölgy azért gyújtotta fel párja autóját, mert az nem engedte nekik, hogy egyen egy fagyit a McDonaldsban. Olvasd el ezt is! Kattints a képre!.