Ingoványos talajra lép az ember, amikor a tuningipar termékeit kezdi ekézni, hiszen ízlések és pofonok különbözők, mindenkit más tesz boldoggá. Mégis, úgy érezzük, a Studiotorinónál elveszítették a józan ítélőképességüket – de az arányérzéküket mindenképpen. 

Az olasz stúdió fogja a Porsche Caymant, rákölti vételárának két és félszeresét, és nem érted, hogy palizhattak be ennyire.
45 millió ki az ablakon… 25
A Moncenisio ugyanis a következő recept szerint készül: végy egy működőképes Porsche Cayman S-t, 325 lóerős motorral, 283 km/óra végsebességgel. Aztán fogd azt a pénzt, amit összespóroltál egy 911 Carrera 4S kabrióra, és az egészet utald át az olasz Studiotorino bankszámlaszámára, egy bocsánatkérő üzenettel, hogy az átalakítás 145 ezer eurós (45 millió Ft) díjából hibádzó pár milkát záros határidőn belül pótolod. 
Ezt követően várj, amíg a derék taljánok új lökhárítókat és kiegészítő áramvonal-idomokat szerelnek az autóra, levágják a tetejét, és egy módosított tetőszerkezettel helyettesítik azt, megszüntetve a hátsó oldalablakokat, és lőréssé degradálva a hátsó szélvédőt. Ezt követően igényes bőrkárpitot kap a beltér, majd az autót, amiben immár több mint 200 ezer euród fekszik, visszatrélerezik neked. 
45 millió ki az ablakon… 26
Nem, nem hagytunk ki egyetlen fontos lépést sem: ezét a gigantikus összegért ugyanis nem jár motortuning. A 3,4 literes, hathengeres boxermotor marad 325 lóerős, a végsebesség 283 km/óra, a gyorsulás szintideje 4,7 másodperc. Elköltötted egy McLaren MP4-12C árát, és legyorsul egy BMW M3-as… Jó is az…
A csomag egyetlen pozitívuma, hogy mindössze tizenkilenc példányban készül… vagy szerinted túl szigorúak vagyunk?