Csak elsőkerék-hajtású változata van
Fotó megosztása:
Könnyebb, takarékosabb, tisztább az új motor
Fotó megosztása:
120 lóerő, 300 Nm nyomaték
Fotó megosztása:
Kisebb, takarékosabb 1,6 literes dízelmotorral és tiszta üzemmel próbál elvegyülni a Honda CR-V a kisméretű szabadidő-autók között
Fotó megosztása:
Idétlenül alacsonyan van a csomagtér kilincse
Fotó megosztása:
A CR-V-t nem a szépségéért szeretjük
Fotó megosztása:
Kisméretű szabadidő-autónak túlméretes a CR-V
Fotó megosztása:
Másfél mázsával könnyebb a 2,2-es dízel változatnál
Fotó megosztása:
A navigációs program is érthető, jól kezelhető
Fotó megosztása:
Forgatós hőmérséklet-szabályzó gombok
Fotó megosztása:
Dupla kijelző, itt még önreklámmal
Fotó megosztása:
Dupla kijelző, itt még önreklámmal
Fotó megosztása:
Adaptív tempomat, sávtartó, van itt minden
Fotó megosztása:
Japán autóban ritka ez a bőkezűség
Fotó megosztása:
Segít spórolni
Fotó megosztása:
Hagyományos kézifék
Fotó megosztása:
Szintén új, könnyebb az 1,6 literes dízelmotorhoz járó hatfokozatú váltó
Fotó megosztása:
Vállban is kellően széles az utastér
Fotó megosztása:
Jut levegő a hátsó sor utasainak is
Fotó megosztása:
Csend, rend, fegyelem és príma anyagok
Fotó megosztása:
Kisgyerekesek álma: szinte derékszögben nyílnak a hátsó ajtók.
Fotó megosztása:
12 voltos csatlakozó a csomagtartóban is
Fotó megosztása:
Gigantikus befogadóképességű csomagtartó
Fotó megosztása:
Ennyi jutott a legalsó szintre, de legalább kerék, nem gumisműhely
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Az üzem a 2013-as 140 094 után az idén 15 százalékkal kevesebb, 120 ezer autót gyárt a műszakcsökkentés miatt. A Honda évi 250 ezres kapacitású swindoni üzeme 1992 óta gyártja az európai és a brit piacra szánt Civic, Civic Tourer, CR-V és Jazz modelleket.
(Forrás: MTI)