Nemrég felröppentek a hírek, hogy a Mercedes-Benz GL alapjaira építene SUV-t az Aston Martin, és a 2020 környékén érkező új SLK, és SL MSA (moduláris sportautó architektúra) padlólemezét is szívesen átvennék. A németek nem zárják ki az együttműködés lehetőségét, de Mercedes első embere, Dieter Zetsche aggódik, szerinte az Aston Martin költségvetése nem elég ahhoz, hogy be tudjanak vásárolni a Mercinél.
Miközben a háttérben feltehetően zajlanak az egyeztetések a két vállalat között, addig az amerikai Protective Film Solutions (durva fordításban: védőfólia megoldások) az Egyesült Királyság zászlajával borított be egy Aston Martin Vanquish-t, ezzel pedig igazi hazafivá varázsolták.
Az autó motorterében 5,9 literes V12-es szívómotor dorombol, amely 573 lóerőt teljesít 6750 fordulat/percnél, míg csúcsnyomatéka tekintélyes 620 Nm, amely 5500-nál érkezik. A brit szupersportautó 4,1 másodperc alatt teljesíti a 0-100 km/órás sprintet, végsebessége 295 kilométer/óra.
Az Egyesült Királyság nemzeti lobogójának beceneve, a Union Jack eredete több tőről is fakad. Egyesek szerint azért kapta ezt az elnevezést a zászló, mivel az angolban a „jack” szó kis, hajókra tűzött lobogót jelent. Ezért sokak szerint csak akkor szabad ezzel a névvel illetni a brit zászlót, amikor azt a szél felkapja.
Mások szerint az elnevezés a 17. századból ered. Ekkor VI. Jakab, a skótok királya örökölte az angol trónt, ő volt az az uralkodó, aki először egyesítette a két királyságot egy korona alatt. Jakab adta ki a megbízást az új, közös zászló megalkotására. Az elkészült lobogó egyesítette az addig használatos angol és skót zászlókat. Ezt a különös jelképet a királyság népe először idegenkedve fogadta, majd becenévként az angol egyesülés szót (union) megtoldották Jakab angol becenevével, a Jack-kel.