A Suzuki egy évvel ezelőtt, 2013 áprilisában mutatta be kupélimuzin-tanulmányát. Az Authentics nem csak megjelenésében idézi az S-Cross szabadidőjárművet: vélhetően annak benzinmotorját (1,6 liter, 118 LE) kapja meg, és az SX4 szedán helyére léphetne, legalábbis a kínai piacon, ahol egyébként gyártását is tervezi a Suzuki

Jön a Suzuki S-Cross szedán 1
Jön a Suzuki S-Cross szedán 9
A szabadalmi rajzokon most leleplezett, szériaérett modell valamivel kevésbé extravagáns, mint a koncepcióautó; vakdugók váltják fel az integrált kipufogókat, elmaradnak a terebélyes krómfelületek, és a rajzokon jól látszik, hogy a tanulmány óriási kerekeit józanabb méretre cserélték. Várhatóan megkapja a Celerio robotváltóját.
Az így normalizált modell már akár a nyár végén forgalomba kerülhet Délkelet-Ázsiában, Kínában és Indiában. Az utóbbi piacon Maruti Ciaz néven árusítják majd szeptembertől; várhatóan igen gazdag felszereltséggel: nyomógombos motorindítás, klímaberendezés hátsó üléssori légbeömlőkkel, valamint fény- és esőérzékelő is lesz az autóban. Európai exportjáról továbbra sincsenek információk.
Jön a Suzuki S-Cross szedán 10