Sok őrült tuningot láthatunk, de amit a TJ Fahrzeugdesign művelt, az túlmegy minden határon!
Fogtak egy BMW 118d-t, kidobták a hajtásláncát, és beépítették az előző M5 tízhengeres, ötliteres blokkját. Nem alapkivitelében persze: a többszörösen díjnyertes V10-es 500 lóereje helyett itt 563 LE áll a vezető rendelkezésére. A szintén átvett, hétfokozatú SMG váltóval akár 3,9 mp alatt ugrik százra az autó – azért nem gyorsabban, mert a nehéz hajtáslánc annak ellenére közel 1,6 tonnára emelte az eredetileg 200 kilóval könnyebb autó tömegét, hogy alkotói szénszálas lemezekkel váltották ki a tetőt, valamint a motorház- és csomagtér-fedelet.
Az 1M CSL néven futó tuningmunka egyéb módosításainak sorában 19 colos könnyűfém keréktárcsák, M3-alkatrészekkel feljavított KW Clubsport futómű, továbbá az X6 M-ről származó fékrendszer és egyedi kipufogó szerepel. Az autó végsebessége 300 km/óra; idáig kb. 36 másodperc alatt jut el a képességeihez viszonyítva igen szerény megjelenésű autó.
Ha látványa nem is, árcédulája tükrözi a modell képességeit: alkotói 85 ezer eurót kérnek el az átalakítókészletért – ez a 118d árán felül értendő.