Páncélautót épített csúcslimuzinjából az Audi. Az A8 L Security igen magas szinten műveli az életmegóvás művészetét - és közben még az élet minőségére is fordít figyelmet.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Kína továbbra is a német prémium autómárkák leggyorsabb ütemben növekvő piaca. Mindhárom gyártó kétszámjegyű növekedést ért el az első negyedévben. A legnagyobb mértékben, 47,6 százalékkal a Daimler tudta növelni eladásait, darabszám alapján azonban messze elmarad riválisaitól.
Az első negyedévben a legtöbb autót az Audi adta el, 124,5 ezret, ami 21 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit. A BMW 25 százalékos növekedés után 108 ezer autót adott el, a Daimler 67 ezer Mercedes gépkocsit értékesített.
(Forrás: MTI)