A Z06 hagyományosan a Corvette legerősebb típusa, amely ugyan 1963 és 2001 között csak a rajongók álmaiban élt, azóta viszont harmadik kiadásában jelentkezik, követve a mindenkor aktuális típusváltásokat. A jelenlegi modell egy kompresszoros, 6,2 literes motort kapott ?legalább 634 lóerővel? és 861 Nm nyomatékkal. A hajtáslánc része még a hétfokozatú kézi vagy nyolcgangos sportautomata váltó. 
Tömege és a karosszéria merevsége gyakorlatilag megegyezik a kupééval, így a Corvette  csúcskivitelének vászontetős kiadása nem úri kabrió, hanem vérbeli sportkocsi lehet
Kabrió, versenypályára 21
Ez a teljesítmény normális esetben vizes törülközőként csavarná el bármely kabrió karosszériáját, ám a Chevrolet fejlesztői szerint a Z06 Convertible karosszériáját olyan mérnöki, kohászati és gyártási varázslatokkal teremtették meg, amelyek feleslegessé tették a külön merevítő elemek beépítését. 
Az eredmény: a kabrió alig néhány kilóval nehezebb csupán a kupénál, és mivel ezt csak akkor valósította volna meg a Chevy, ha ugyanolyan merev is a váz, a kabrió pályán is ütőképesnek ígérkezik. 
Ilyen adottságok mellett szinte lényegtelen, hogy a tető akár 50 km/óra sebességig mozgatható.
Kabrió, versenypályára 22