Miközben a Ferrari, a Porsche vagy a McLaren a megfizethetőség határán túl helyezte hibrid hipersportkocsiját, az AMG-nek nem ez a célja: viszonylagos tömegmodelleket szeretne (igen, szeretne) villanymotoros rásegítéssel piacra dobni. 

„Úgy látom, hamarosan nem döntés kérdése lesz, hogy építünk-e hibrid sportautót; előbb-utóbb kötelezővé válik ez az opció” – nyilatkozta brit újságíróknak Tobias Moers, az AMG tavaly szeptemberben kinevezett vezetője. „Őszintén szólva biztosra mondhatom, hogy hibrideket fogunk építeni. A bevezetés pontos időpontját még nem tudnám megmondani, de már számos elemzést végeztünk.” Véleménye ilyen formán egybevág elődje, Ola Källenius meglátásával.
Ami a LaFerrarival, P1-essel vagy 918 Spyderrel való konkurenciaharcot illeti, Moers nem jött zavarba: „Semmi szükség arra, hogy ebben a szegmensben versenyezzen eljövendő hibridünk. Mellesleg már most is van ilyen hipersportkocsink, hiszen mi építjük a Pagani motorjait.” 
A Mercedes-Benz GLA 45 AMG hajtáslánca. Két liter, 360 lóerő - meg még amennyi benne maradt
A Mercedes-Benz GLA 45 AMG hajtáslánca. Két liter, 360 lóerő - meg még amennyi benne maradt

A Mercedes-Benz GLA 45 AMG hajtáslánca. Két liter, 360 lóerő – meg még amennyi benne maradt

Moers a márka kétliteres, 360 lóerős motorjának jövőjéről is jó híreket hozott. „A motorból ki lehet még hozni több teljesítményt. Nem egyik napról a másikra, de dolgozunk rajta.” Amikor pedig az Auto Express újságírója arról kérdezte, utolérhetik-e az Audi TT Sport Quattro Concept kapcsán bemutatott 420 lóerős teljesítményt, Moers csak annyit mondott: „Az Audi erős, de mi az AMG vagyunk.”