Nehéz úgy érdemben írni egy autóról, hogy szinte semmilyen konkrét adatok nem állnak róla rendelkezésre, de a Dubai Roadster túlságosan vonzó ahhoz, hogy elengedjük. 

Az ultra lapos autó kicsit úgy néz ki, mintha a Corvette-et derékban összecsippentették volna; ívek cikáznak keresztül-kasul a karosszérián, az orr egyetlen hatalmas karbon kompozit idom, a központi anyás felnik mögött hatalmas AP versenyfékek dolgoznak. 
Szélvédő nincs, csak egy légterelő szárnyprofil; az egész utastér szénszálas anyagból áll. A téglalap alakú kormány központi részét monitor és kezelőszervek foglalják el, a sebességváltó szekvenciális. 
Dubai Roadster: Fedél nélkül, fűzőben 1
Dubai Roadster: Fedél nélkül, fűzőben 29
Az utasok mögött masszív bukókeretek, egészen hátul pedig egy hatalmas karbonszárny feszül – az egész rendkívül vonzó és meggyőző.
A mindössze 750 kilós, csővázas autót a KTM X-Bow és a BAC Mono ellenfelének szánja tervezője, egy Emirátusok-beli autóversenyző. Ha így van, ez behatárolja a vélhetően középen, szénszálas fedél alatt lapuló motor lehetőségeit: a hírek szerint egy keresztben beépített V8-ast kap, 400 lóerő feletti teljesítménnyel. 
Az autó prototípusa legkorábban a jövő évi dubaji autószalonon, 2015. novemberében léphet színre.
Dubai Roadster: Fedél nélkül, fűzőben 30

Frissítés 2014.04.27. – A Dubai Roadsterről kiderült, hogy nem egy titokzatos arab tervező alkotása, sőt, semmi köze az Emírségekhez. Valójában a francia Anthony Colard tervezte, és úgy hívják, AC 5-28 Mont Ventoux. Ebből az AC a dizájnerre, az 5-28 a 2800 köbcentis, 500 lóerős motorra utal, a Mont Ventoux pedig egy híres franciaországi hegyi felfutó helyszíne. Az eredeti grafikák alább láthatók.


Dubai Roadster: Fedél nélkül, fűzőben 31

Dubai Roadster: Fedél nélkül, fűzőben 32

Dubai Roadster: Fedél nélkül, fűzőben 33

Dubai Roadster: Fedél nélkül, fűzőben 34