A nyáron érkező 911 GT3 RS (Rennsport) jól felismerő optikai különbségeket hoz: mivel szélesebb lesz a nyomtávja, a karosszériát is megtoldották. Emellett erőteljesebb az első légterelő perem, és – bár ennek nincs köze a mechanikus tartalomhoz – a fényszórót is átrajzolják kis mértékben. 

A hátsó kerékívek vállán öblös légbeömlőket vágtak, hátul új a diffúzorlemez, és az egyedi, hatalmas szárny, amelynek függőleges végsíkjait egyelőre csúf téglalappal álcázza a gyár. A 911 GT3 RS elsősorban aerodinamikai teljesítményében hivatott felülmúlni egyszerűbb fivérét, akár 50 százalékkal nagyobb leszorítóerőre számítunk, mint a mezei GT3 esetében. Ehhez az elöl elhelyezett szárnyacskák, valamint a láthatóan csökkentett szabad hasmagasság is hozzájárul. 
A 911 GT3 kizárólag dupla kuplungos sebességváltóval kapható. Ez a recept várhatóan a GT3 RS esetében is megmarad, bár pletykáltak arról, hogy hatfokozatú kéziváltóval is megvásárolható volna az utcai versenymodell. 
A motor a normál 3,8 literes, hathengeres boxer, amelynek teljesítményét a GT3 475 lóerejéről 500 köré tornásszák fel. Mindent egybevéve az RS várhatóan vita nélkül elpáholja a GT3-at 0-100-as sprintben (utóbbi 3,5 másodperc alatt teljesíti a kötelező gyakorlatot), ugyanakkor a végsebesség, éppen a nagyobb leszorítóerő miatt, valamelyest elmaradhat a GT3-nál mért 313 km/órától. 
Miközben a 911 GT3 tulajdonosok motorcserére várnak világszerte, a Porsche már a modell még élesebb változatán dolgozik.
Porsche a csúcson túl 15
Az alapkivitelű 911 GT3 (vezettük, tesztjét itt olvashatod!) kifejezetten vegyes utcai és pályahasználatra készült. A 911 széria jelenlegi legsportosabb tagjának számító GT3-mal az év elején merültek fel problémák: két esetben motortűzről számoltak be a vásárlók. Ezért a gyár arra kérte mind a 785 legyártott példány tulajdonosát, hogy átmenetileg ne használják autójukat. 
Aztán március derekán megszületett a döntés: hibás a hajtókar rögzítőcsavarja, ezért a Porsche ingyen motorcserét hajt végre az összes példányon. Erre az időre kompenzációt fizet a GT3 tulajdonosoknak, de ebből is botrány lett: az észak-amerikai vevők ugyanis jóval kisebb összegű kártérítést kaptak, mint például a németországiak.