A Mercedes-Benz éppen mostanában tűnődik azon, hogy kettéválassza terepjárásra alkalmas, illetve pusztán optikájában offroados modellcsaládjait – rájöttek ugyanis, hogy a vevők egy részét hidegen hagyja nem hogy a terepképesség, de még az összkerékhajtás is. Ők boldogan elvannak az emelt hasmagassággal, a tágas csomagtartóval és a divatos sziluettel. 

Kérdés, hogy a Vorsteiner munkáját melyik csoportba helyeznék a stratégák, hiszen alapját a világ egyik legkeményebb terepjárója adja, ezekkel a 22 colos, kovácsolt alumínium abroncsokkal és a rájuk szerelt Pirelli Scorpion Zero abroncsokkal nem hogy terepre, de egy jóízű pocsolyába sem szívesen tévedne az ember. 
Tigris a vízben, cápa a dzsungelben 1
Tigris a vízben, cápa a dzsungelben 11
A német stiliszták a kerekek mellett új első légterelőidomot és hátsó szárnyat is illesztettek az autóra. 
A motor megmaradt, ami volt: az AMG 5,5 literes, nyolchengeres biturbo tűzhányó, 550 lóerővel és 760 Nm nyomatékkal, ami 5,3 másodperces gyorsulást és 209 km/óra végsebességet enged.
Lehet ezt még fokozni: a Hamann a 12 hengeres G 65 AMG-t tette terepjárásra alkalmatlanná, bár ott motortuning és aranyfólia is súlyosbítja a helyzetet…

Tigris a vízben, cápa a dzsungelben 12