Elektromos Focusok lógnak a töltőkábeleken. A típus egyes európai piacokon már rendelhető
Elektromos Focusok lógnak a töltőkábeleken. A típus egyes európai piacokon már rendelhető
Fotó megosztása:
Szinte szikrázott a levegő a frankfurti reptér egyik parkolóházában a sok elektromos vagy félig elektromos Fordtól
Szinte szikrázott a levegő a frankfurti reptér egyik parkolóházában a sok elektromos vagy félig elektromos Fordtól
Fotó megosztása:
A konnektorról is tölthető C-Maxok amerikai specifikációval, piros indexszel, "Object in the mirror..." feliratú tükrökkel érkeztek, de hamarosan megjelenik az európai változat is
A konnektorról is tölthető C-Maxok amerikai specifikációval, piros indexszel, "Object in the mirror..." feliratú tükrökkel érkeztek, de hamarosan megjelenik az európai változat is
Fotó megosztása:
Ez a Mondeo nálunk csak 2015-ben mutatkozik be hivatalosan, most még Fusion-ként, amerikai specifikáció szerint berendezve vezettük a hibridverziót
Ez a Mondeo nálunk csak 2015-ben mutatkozik be hivatalosan, most még Fusion-ként, amerikai specifikáció szerint berendezve vezettük a hibridverziót
Fotó megosztása:
A Focus Electric csak villannyal megy, a C-Max plug-in hibrid konnektorról is tölthető akkuval készül, a Mondeo hibrid sima hibrid, villannyal csupán pár kilométert tud megtenni, korlátozott sebességgel
A Focus Electric csak villannyal megy, a C-Max plug-in hibrid konnektorról is tölthető akkuval készül, a Mondeo hibrid sima hibrid, villannyal csupán pár kilométert tud megtenni, korlátozott sebességgel
Fotó megosztása:
Amíg tölt, kék, ha nem kék, mehetünk
Amíg tölt, kék, ha nem kék, mehetünk
Fotó megosztása:
Szép ez az elektromos jövő, de azért a klasszikus technológia is tud kívánatos lenni
Szép ez az elektromos jövő, de azért a klasszikus technológia is tud kívánatos lenni
Fotó megosztása:
2011 decembere óta készül sorozatban a Ford Focus elektromos változata
2011 decembere óta készül sorozatban a Ford Focus elektromos változata
Fotó megosztása:
Kívülről csak pár plakett árulja el, hogy ez nem benzines vagy dízel Focus
Kívülről csak pár plakett árulja el, hogy ez nem benzines vagy dízel Focus
Fotó megosztása:
143 lóerős villanymotor hajtja az első kerekeket
143 lóerős villanymotor hajtja az első kerekeket
Fotó megosztása:
Chademo-töltő nincs, 32 amperes biztosítékról legalább 3-4 óra egy teljes feltöltés
Chademo-töltő nincs, 32 amperes biztosítékról legalább 3-4 óra egy teljes feltöltés
Fotó megosztása:
Hátulról ennyi a különbség egy hagyományos Focushoz képest - meg persze a hiányzó kipufogó
Hátulról ennyi a különbség egy hagyományos Focushoz képest - meg persze a hiányzó kipufogó
Fotó megosztása:
Első blikkre senki meg nem mondja, hogy nem egy belsőégésű motoros Focusban ül
Első blikkre senki meg nem mondja, hogy nem egy belsőégésű motoros Focusban ül
Fotó megosztása:
A Focus Electric is remekül hozza a legnagyobb Ford-értékel, a kiváló vezethetőséget
A Focus Electric is remekül hozza a legnagyobb Ford-értékel, a kiváló vezethetőséget
Fotó megosztása:
Dinamikus hatótáv-kijelzés
Dinamikus hatótáv-kijelzés
Fotó megosztása:
Ha finoman nyomjuk a jobb pedált, grafikus pillangókat gyűjtögethetünk
Ha finoman nyomjuk a jobb pedált, grafikus pillangókat gyűjtögethetünk
Fotó megosztása:
A Leaf-hez képest hagyományosabb, autószerűbb a Focus Electric
A Leaf-hez képest hagyományosabb, autószerűbb a Focus Electric
Fotó megosztása:
Mint egy klasszikus automata karja. Az L állás fokozottabb visszatöltést, kvázi erősebb motorféket jelent
Mint egy klasszikus automata karja. Az L állás fokozottabb visszatöltést, kvázi erősebb motorféket jelent
Fotó megosztása:
Remekül eltalálták a Focus üléseit
Remekül eltalálták a Focus üléseit
Fotó megosztása:
Tiszta, egyszerű a műszeregység
Tiszta, egyszerű a műszeregység
Fotó megosztása:
Könnyedén eléri és tartja a végsebességet
Könnyedén eléri és tartja a végsebességet
Fotó megosztása:
Villanymotor hengerek és dugattyúk helyett - de ettől nem lesz könnyebb az autó. A Focus Electric 250 kilóval nehezebb a benzines modelleknél, 200-zal a Leafnél
Villanymotor hengerek és dugattyúk helyett - de ettől nem lesz könnyebb az autó. A Focus Electric 250 kilóval nehezebb a benzines modelleknél, 200-zal a Leafnél
Fotó megosztása:
A villanymotor nem termel nagy hőt: lehet lágyabb a hangszigetelő burok
A villanymotor nem termel nagy hőt: lehet lágyabb a hangszigetelő burok
Fotó megosztása:
12 voltos akku a hagyományos fogyasztóknak
12 voltos akku a hagyományos fogyasztóknak
Fotó megosztása:
Hát igen, így jár, aki nem az alapoktól tervez villanyautót, hanem meglévő modellbe suszterolja be a bazinagy akkupakkot
Hát igen, így jár, aki nem az alapoktól tervez villanyautót, hanem meglévő modellbe suszterolja be a bazinagy akkupakkot
Fotó megosztása:
Fusion, vagy ahogy mi fogjuk ismerni, Mondeo Hybrid
Fusion, vagy ahogy mi fogjuk ismerni, Mondeo Hybrid
Fotó megosztása:
A villanymotor 130 felett is képes mozgatni a középkategóriás Fordot
A villanymotor 130 felett is képes mozgatni a középkategóriás Fordot
Fotó megosztása:
190 lóerő a kétliteres benzinmotor és a villanymotor közös rendszerteljesítménye
190 lóerő a kétliteres benzinmotor és a villanymotor közös rendszerteljesítménye
Fotó megosztása:
Íme, a hozzánk 2015-re várt új Ford Mondeo. Amerikában már fut az utakon, Fusion néven
Íme, a hozzánk 2015-re várt új Ford Mondeo. Amerikában már fut az utakon, Fusion néven
Fotó megosztása:
Az Aston-hűtőmaszk igen kívánatossá teszi az új Mondeót
Az Aston-hűtőmaszk igen kívánatossá teszi az új Mondeót
Fotó megosztása:
Hátulról nagyban emlékeztet a kifutó Mondeóra
Hátulról nagyban emlékeztet a kifutó Mondeóra
Fotó megosztása:
Hatalmas beltér, de az amerikai kivitelben nagyon prosztón berendezve
Hatalmas beltér, de az amerikai kivitelben nagyon prosztón berendezve
Fotó megosztása:
Lábtér, fejtér továbbra is bőségesen van
Lábtér, fejtér továbbra is bőségesen van
Fotó megosztása:
Ez a műszerfal nem való a kényes európai piacra. A Passatokból, Insigniákból kiröhögnék
Ez a műszerfal nem való a kényes európai piacra. A Passatokból, Insigniákból kiröhögnék
Fotó megosztása:
Ez már nem letisztult, ez primitív
Ez már nem letisztult, ez primitív
Fotó megosztása:
5,7-es számítógép-érték, nehéz lábú újságírók alatt. Parádés
5,7-es számítógép-érték, nehéz lábú újságírók alatt. Parádés
Fotó megosztása:
A Fusionban is silány ez a középkonzol, a Mondeóban tuti sokkal igényesebb lesz
A Fusionban is silány ez a középkonzol, a Mondeóban tuti sokkal igényesebb lesz
Fotó megosztása:
Az óriási érintőképernyőn követhetjük az energia útját is
Az óriási érintőképernyőn követhetjük az energia útját is
Fotó megosztása:
Volna ott hely még több lónak is
Volna ott hely még több lónak is
Fotó megosztása:
Atkinson-ciklusú benzinmotor és fokozatmentes erőátvitel, mint a hibrid Toyotákban
Atkinson-ciklusú benzinmotor és fokozatmentes erőátvitel, mint a hibrid Toyotákban
Fotó megosztása:
A csomagtartóba itt is csúnyán beleharap az akku
A csomagtartóba itt is csúnyán beleharap az akku
Fotó megosztása:
Számkódos beléptető a B-oszlopon, régi amerikai divatot elevenít fel
Számkódos beléptető a B-oszlopon, régi amerikai divatot elevenít fel
Fotó megosztása:
A C-Max Energi konnektorról is feltölthető, 30 km körül lehet elmenni vele villannyal
A C-Max Energi konnektorról is feltölthető, 30 km körül lehet elmenni vele villannyal
Fotó megosztása:
Prius Plug-In és Ampera, reszkessetek!
Prius Plug-In és Ampera, reszkessetek!
Fotó megosztása:
Ez még amerikai kocsi, piros indexszel
Ez még amerikai kocsi, piros indexszel
Fotó megosztása:
Két és fél óra alatt tölthető fel a mi konnektorunkból az akku
Két és fél óra alatt tölthető fel a mi konnektorunkból az akku
Fotó megosztása:
Teljesen európai a beltér, a C-Max igényes és kellemes autó
Teljesen európai a beltér, a C-Max igényes és kellemes autó
Fotó megosztása:
Ez is Ford, tehát annyira jó vezetni, amennyire egy automata kompakt MPV-től elvárható
Ez is Ford, tehát annyira jó vezetni, amennyire egy automata kompakt MPV-től elvárható
Fotó megosztása:
Ugyanaz, mint a Mondeóban/Fusionben, csak szebb levelekkel, amiket gyűjtögethetünk
Ugyanaz, mint a Mondeóban/Fusionben, csak szebb levelekkel, amiket gyűjtögethetünk
Fotó megosztása:
3,7 az átlag - plusz persze a villany
3,7 az átlag - plusz persze a villany
Fotó megosztása:
Minél puhábban bánunk a gázzal, annál több levelet gyűjthetünk. Giccses, nem?
Minél puhábban bánunk a gázzal, annál több levelet gyűjthetünk. Giccses, nem?
Fotó megosztása:
Minél puhábban bánunk a gázzal, annál több levelet gyűjthetünk. Giccses, nem?
Minél puhábban bánunk a gázzal, annál több levelet gyűjthetünk. Giccses, nem?
Fotó megosztása:
Minél puhábban bánunk a gázzal, annál több levelet gyűjthetünk. Giccses, nem?
Minél puhábban bánunk a gázzal, annál több levelet gyűjthetünk. Giccses, nem?
Fotó megosztása:
Minden fogyasztót látunk a sémán, ami szívja az energiát
Minden fogyasztót látunk a sémán, ami szívja az energiát
Fotó megosztása:
Tágas, kényelmes, családias
Tágas, kényelmes, családias
Fotó megosztása:
A nagy akku jelentősen leszűkíti a rakteret
A nagy akku jelentősen leszűkíti a rakteret
Fotó megosztása:
Kerékagy-motoros prototípus Fiesta-alapon. Izgalmas kocsi lehet, technikailag is, de pláne azért, mert a hátsó agyakba épített nagy nyomatékú villanymotorokkal komoly drift-képesség került a Fiestába
Kerékagy-motoros prototípus Fiesta-alapon. Izgalmas kocsi lehet, technikailag is, de pláne azért, mert a hátsó agyakba épített nagy nyomatékú villanymotorokkal komoly drift-képesség került a Fiestába
Fotó megosztása:
Dobfék és villanymotor a felnibe integrálva - egyelőre még tanulmány. A nagy rugózatlan tömeget teremtő agymotornak sok a hátránya, de a helytakarékosság vonzó előny egy akkukkal amúgy is telezsúfolt villanyos kisautóban
Dobfék és villanymotor a felnibe integrálva - egyelőre még tanulmány. A nagy rugózatlan tömeget teremtő agymotornak sok a hátránya, de a helytakarékosság vonzó előny egy akkukkal amúgy is telezsúfolt villanyos kisautóban
Fotó megosztása:
A Ford minden rendezvényén eldicsekszik az Év Motorja díjas háromhengeres kis egyliteres turbóval
A Ford minden rendezvényén eldicsekszik az Év Motorja díjas háromhengeres kis egyliteres turbóval
Fotó megosztása:
Száz éves a Ford villanyautós története: Ford és Edison közösen csináltak alaktromobilt
Száz éves a Ford villanyautós története: Ford és Edison közösen csináltak alaktromobilt
Fotó megosztása:
'66-ban nem a szépség volt a lényeg a villamosításban
'66-ban nem a szépség volt a lényeg a villamosításban
Fotó megosztása:
Elektromos KA, állítólag elsőként ebben a villany-prototípusban volt lítium_ion akku
Elektromos KA, állítólag elsőként ebben a villany-prototípusban volt lítium_ion akku
Fotó megosztása:
Az Escape Hybrid nagy siker volt Amerikában, de még itthon is szép számmal futnak szürkeimportos példányok minden generációjából
Az Escape Hybrid nagy siker volt Amerikában, de még itthon is szép számmal futnak szürkeimportos példányok minden generációjából
Fotó megosztása:
Az Escape Hybrid nagy siker volt Amerikában, de még itthon is szép számmal futnak szürkeimportos példányok minden generációjából
Az Escape Hybrid nagy siker volt Amerikában, de még itthon is szép számmal futnak szürkeimportos példányok minden generációjából
Fotó megosztása:
Az előző Fusion Hybridet is volt szerencsém vezetni egy menetpróbán: a Priusnál és Camry Hybridnél izgalmasabb, érdekesebb hibrid, hasonló technikával a lemezek alatt
Az előző Fusion Hybridet is volt szerencsém vezetni egy menetpróbán: a Priusnál és Camry Hybridnél izgalmasabb, érdekesebb hibrid, hasonló technikával a lemezek alatt
Fotó megosztása:
A Leaf ellen indult a Focus Electric
A Leaf ellen indult a Focus Electric
Fotó megosztása:
A konnektoros hibrid C-Max és a hibrid Fusion/Mondeo már tavaly kész volt
A konnektoros hibrid C-Max és a hibrid Fusion/Mondeo már tavaly kész volt
Fotó megosztása:
Így alakulnak át az igényeink az autókkal kapcsolatban: még sokáig a belsőégésű motoré a jövő
Így alakulnak át az igényeink az autókkal kapcsolatban: még sokáig a belsőégésű motoré a jövő
Fotó megosztása:
Több mint negyedmillió többé-kevésbé villamosított Ford rója az utakat világszerte
Több mint negyedmillió többé-kevésbé villamosított Ford rója az utakat világszerte
Fotó megosztása:
A Ford ezzel a villamosított hadsereggel támad Európára
A Ford ezzel a villamosított hadsereggel támad Európára
Fotó megosztása:
Hogy az elektromos Focus mikor jelenik meg a magyar szalonokban, még nem dőlt el. Ha a magyar állami és piaci érdektelenség a témával kapcsolatban megmarad, akkor tán soha
Hogy az elektromos Focus mikor jelenik meg a magyar szalonokban, még nem dőlt el. Ha a magyar állami és piaci érdektelenség a témával kapcsolatban megmarad, akkor tán soha
Fotó megosztása:
A plug-in hibrid C-Max hamarosan nálunk is rendelhető lesz
A plug-in hibrid C-Max hamarosan nálunk is rendelhető lesz
Fotó megosztása:
A 190 lovas Mondeo hibrid 2016 előtt nemigen ér ide az európai piacra
A 190 lovas Mondeo hibrid 2016 előtt nemigen ér ide az európai piacra
Fotó megosztása:
A villamosított Fordok a standard gyártósoron, benzines és dízel autók közé keverten készülnek. Ennyire közel van már az elektromos jövő
A villamosított Fordok a standard gyártósoron, benzines és dízel autók közé keverten készülnek. Ennyire közel van már az elektromos jövő
Fotó megosztása:
Hidrogénnel is kísérletezik a Ford
Hidrogénnel is kísérletezik a Ford
Fotó megosztása:
700 Nm-es, hátsó agymotoros Fiesta-tanulmány
700 Nm-es, hátsó agymotoros Fiesta-tanulmány
Fotó megosztása:
Kölnben évek óta fut egy program az elektromos járművek hosszú távú flottatesztelésére
Kölnben évek óta fut egy program az elektromos járművek hosszú távú flottatesztelésére
Fotó megosztása: